DISKRECIJA S DOZOM ELEGANCIJE / Vozila sam Opel Grandland i uvjerila sam se da u njega stane baš sve: Ima i četiri ključne stvari koje obiteljski auto mora imati

U rubrici 'Ženski kut' testirali smo redizajnirani Opel Gradland, koji je nakon 'makeovera' postao još praktičniji i elegantniji od prethodnika

4.9.2022.
21:58
VOYO logo

Njemački automobilski div Opel 2017. godine vratio se na tržište SUV-a s modelom Grandland koji je zamijenio Antaru. Ovaj najveći Opelov model do sada je prodan u preko 300 tisuća primjeraka, a ove je godine Grandland doživio mali 'makeover', odnosno redizajn.

U rubrici 'Ženski kut' nedavno smo imali prilike isprobati redizajniranu verziju, koja je došla s "osvježenim licem", odnosno s novom Opel Vizor maskom koja je zaštitni znak svih Opelovih modela. Ono što su Nijemci željeli napraviti jest elegantan i praktičan SUV, a mora se priznati da su u tome i uspjeli. S novom maskom, i novim prednjim izgledom za kojeg tvrde da je "hrabar", napravili su impresivan automobil koji je istovremeno jako praktičan, ali i jako lijep.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sprijeda su osim nove maske i nova pametna LED svjetla, a zbog aerodinamike, usisnik zraka spušten je nešto niže. U redizajnu, s boka su mu malo zaoštrili linije, a a straga je Grandland dobio nova svijetla te pokoju zategnutu crtu.

Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Ta njegova zategnuta figura u kombinaciji s novom maskom, učinila ga je jako elegantnim, pa usudit ću se reći, pomalo i šminkerskim automobilom. Naš testni primjerak bio je sive boje, a model dolazi i s dvobojnom karoserijom što ga čini puno atraktivnijim.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Digitaliziranija unutrašnjost

Osim vanjštine, određene promjene doživjela je i Grandlandova unutrašnjost koja je sada digitaliziranija. Odnosno – ima više ekrana, a manje fizičkih tipki, pa je sam kokpit redizajniranog Grandlanda puno "čišći".

Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Glavna zvijezda promjena su dva ekrana koji se nastavljaju jedan na drugi. Veliki vozačev diplej dimenzija je 12 inča, on nudi sve informacije koje su relevantne u vožnji te ima i nekoliko načina prikaza samih informacija. Zanimljivo je i samo upravljanje tim displejem – naime, učestalo je da se njima upravlja na volanu, no u Grandlandu se upravljanje vrši na lijevoj ručici. Na volanu ćete pronaći tek tipke za multimediju i tempomat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Vozačev ekran veličine je impresivnih 12 inča

Na vozačev displej nastavlja se glavni ekran koji je dimenzija 10 inča, a interesantno je da se koristi samo središnji dio ekrana, pa je vozačev displej zapravo veći od glavnog ekrana. Ekran je osjetljiv na dodir, na njemu se namještaju ostale funkcije u autu, a ispod ekrana nalaze se i prečaci za pojedine funkcije što je svakako plus jer je puno praktičnije i jednostavnije za rukovanje. Dobro je i što je klima izvučena van, tako da se i s njom može lakše rukovati i namještati ju.

Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Glavni ekran je veličine 10 inča

Ono što ćete odmah primijetiti po ulasku u automobil su "njemački čvrsti" materijali, a posebna priča u automobilu su sjedala koja se mogu namjestiti na sve moguće načine. Fora stvar meni je bio prednji dio koji se može izvući pa se na taj način sjedalo produži. Jako zgodno za odmor, ako ste umjesto za volanom na suvozačevom mjestu. Inače, sjedala su ergonomski odobrena od strane njemačkih kiropraktičara, a imaju i poseban naziv – 'Aktion Gesunder Rücken e.V.'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Sjedala su odobrena od strane njemačkih kiroporaktičara

U prostranosti će uživati putnici straga, gdje zaista ima jako puno mjesta. Mjesta ima i u prtljažniku koji je zapremnine 514 litara, odnosno 1652 litra kada se spuste sjedala.Prtljažnik ima ravan pod te dvije etaže. Otvor prtljažnika je jako širok pa u slučaju da prevozite veće stvari, neće biti problema s utovarom istih. Grandland ima mnoštvo sigurnosne opreme, a što se motora tiče, i tu će se naći za svakog ponešto. U ponudi su benzinci, dizelaši, ali i plug-in hibridi koji se mogu pohvaliti s 300 konja.

Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Prtljažnik je u Grandlandu veličine 514 litara

Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Spuštanjem stražnje klupe dobiva se u potpunosti ravan pod

Elastičan motor

Naš testni model bio je klasični benzinac sa 130 konja te relativno malim motorom 1,2. No, sjajna stvar je što je motor jako elastičan te se ne muči prilikom ubrzavanja. Čak niti na autocesti nećete osjetiti tih 1,2 litre ispod haube. Također, za jedan SUV, Grandland je na autoputu dosta tih. Prosječna potrošnja kreće se između 7 i 8 litara, što je sjajno za jedan benzinski SUV.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Ovaj auto ima sve što jedan obiteljski automobil treba imati – jednostavan je, udoban, praktičan i siguran. Na neki način, za Grandlanda možemo reći da je diskretan. No, u toj jednostavnosti i diskreciji koja je upakirana u jednu novu eleganciju, puno je korisnih i praktičnih stvari koje će vam poslužiti u svakodnevnom životu.

Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

To je zapravo njegov najveći adut - on je savršen auto za svaki dan, u kojem ćete voziti klince u vrtić, sebe na posao, a nakon toga ćete možda svratiti i u veći shopping, ne brinući se da nešto u ovaj auto neće stati. Stat će sve, pa i više od toga. jer ipak je on - grand...

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Specifikacije

Opel Grandland 1.2 Turbo Business Edition
Paket opreme: Business Edition
Motor: Benzinski, 3 cilindra, 1199 cm3
Pogon: Prednji
Snaga: 130 KS
Okretni moment: 230 Nm
Ubrzanje 0-100: 10,1 sek
Maksimalna brzina: 188 km/h
Mjenjač: Ručni , 6-stupnjeva
Prosječna potrošnja na testu: 7,8 l/100km
CO2: 161 g/km
Cijena osnovnog modela: 229.000 kuna
Cijena testnog modela: 282.735 kuna.

Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr

Ostale testove automobila provjerite u našoj stalnoj rubrici Ženski kut.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Image
Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo