Automobil pokreće 1,6-litreni 4-cilindrični turbodizelaš s izravnim ubrizgavanjem koji razvija 110 KS i 250 Nm okretnog momenta u rasponu od 1500 do 2750 o/min te ih prenosi na prednje kotače putem 5-stupanjskog ručnog mjenjača dužih prijenosnih omjera, odnosno na podlogu putem pneumatika smanjenog otpora kotrljanja, piše autoholik.net.
Standardan dio paketa predstavljaju i sustavi kao što su start-stop i regenerativno kočenje te strateške preinake na karoseriji. Izdvojimo zatvorenu rešetku hladnjaka i podnicu te krovni spojler. Dodajmo ovome kako je ovjes spušten za 15 mm. Navedene korekcije rezultirale su izvrsnim aerodinamičkim karakteristikama, što potvrđuje i iznimno nizak koeficijent otpora zraka od 0.27 Cd.
Najštedljiviji Golf svih vremena u kombiniranom ciklusu troši svega 3.2 l/100 km, uz emisiju CO2 od 85 grama po prijeđenom kilometaru, što mu omogućava da s jednim spremnikom od 50 litara prevali 1562 kilometra. Teoretski rečeno, prosječan vozač koji godišnje radi 15.000 kilometara svoj Golf treba natočiti samo deset puta.
Usporedbe radi, prva generacija Golf BlueMotiona predstavljena 2007. trošila je 4.5 l/100 km, uz emisiju CO2 od 119 g/km, dok je druga generacija predstavljena dvije godine kasnije tu brojku spustila na 3.8 l/100 km, uz emisiju CO2 od 99 g/km.
Njemački proizvođač ne navodi performanse automobila, no potvrđeno je kako postiže sasvim solidnu maksimalnu brzinu od 202 km/h.
Treću generaciju Golf BlueMotiona na europskom tržištu možemo očekivati na ljeto iduće godine. Cijena tek treba biti objavljena.
Više: autoholik.net