S ciljem širenja utjecaja na dijelu tržišta tog segmenta, Ford se obvezao ponuditi automobil čija bi dinamika vožnje trebala biti dominantna u klasi, a uparena s visokom razinom komfora i tehnologije.
Dvije verzije motora
U Europu bi trebao stići s izborom između dva 2,0-litarska TDCi motora, od kojih osnovnu verziju pokreće agregat s 180 konjskih snaga, dok bi primjerci s bi-turbo motorom u Europu trebali stići sa snagom od 210 KS. Oba s inteligentnim pogonom na sva četiri kotača.
Galerija
Slabiji model uparen je sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem i potrebno mu je 9,9 sekundi od stanja mirovanja do 100 km/h, a maksimalna brzina mu iznosi 200 km/h, dok u jačoj verziji stiže s automatskim mjenačem, može razviti brzinu od 211 km/h, a do 'stotke' ubrzava za 9,4 sekundi. Iz Forda tvrde da je potrošnja obaju modela 5,8 litara na sto pređenih kilometara.
Pazilo se na sigurnost
Posebna je pažnja posvećena smanjenju buke u interijeru automobila, stoga je unaprijeđena aerodinamika karoserije, a u izradi vjetrobranskog stakla, prednjih bočnih prozora i panoramskog krova korištena je posebno višeslojno staklo. Tu je i sustav Active Noise Control koji korištenjem tri mikrofona detektira buku rada motora i audio sustavom šalje zvučne valove koji ju poništavaju.
Mislilo se mnogo i o sigurnosti, a, da spomenemo neke, istaknuti treba sustav za sprečavanje sudara koji ima i opciju prepoznavanja pješaka, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu, sustav prepoznavanja prometnih znakova, stražnju širokokutnu kameru, upozorenje na nehotično napuštanje trake po kojoj se vozi...