TESTIRALI SMO REDIZAJNIRANI PEUGEOT 2008: /

Lav sa svijetlim oružjem i srcem junaka

Image
Foto: Net.hr

Već i vrapci na krovu znaju da su SUV-ovi posljednjih nekoliko godina zaslužni za rast prodaje automobila u Europi.

29.11.2016.
11:44
Net.hr
VOYO logo

Međutim, malo njih je od početka trenda bilo spremno za tada neizvjesnu tržišnu utakmicu. Jedan od takvih "pionira" je bio i Peugeot sa svojim crossoverom 2008. Kada se pojavio prije tri godine, bio je pravo malo osvježenje na cesti. Preslika velikog SUV-a u malom izdanju uz neizostavni francuski šarm, skladnost linija i odličnu motorizaciju, pozicioniralo je 2008-icu u sam vrh europske prodaje.

No, ni konkurencija nije mirovala pa je dolazak redizajnirane 2008-ice bio ubrzan te se tako nakon tri godine na cestama pojavila i osvježena verzija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Činjenica da vanjština nije pretrpjela neke značajnije promjene dovoljno govori o svježini originalnog dizajna. Manje kozmetičke promjene osjetila je prednja maska, prednja hauba, rubnici blatobrana te redizajnirana zaštita podvozja. Unutrašnjost na prvu izgleda isto dok ne sjednete u automobil.

Galerija

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

TEST: Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech 110 EAT6

Image

TEST: Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech 110 EAT6

Nakon toga će vam biti jasno da se ispred vas nalazi veći ekran osjetljiv na dodir, udobnija koža-tkanina sjedala te općenito kvalitetniji materijali i bolja završna obrada. Testni model je bio opremljen bogatim Allure paketom opreme i prilično dugim popisom dodataka tako da nam za volanom malog lava doista ništa nije nedostajalo.

Upravljač je i dalje klasično peugeotovski malen, odlično leži u ruci, ali i dalje čudno zaklanja pogled na sve instrumente. Osim toga, sve ostalo je savršeno ergonomski riješeno.

Image
Foto: Net.hr

Općenito smo mišljenja da je Peugeot najviše odmakao po pitanju kvalitete materijala i završne obrade od svih drugih konkurenata u klasi.

Testni model je bio opremljen 1.2 litrenim trocilindričnim Pure Tech turbo benzincem od 110 KS, potpomognut automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova kombinacija je zapravo i najveće ugodno iznenađenje našeg testnog modela. Vrlo često možete čitati o odlično uparenim motorima i mjenjačima, ali je ovdje to doista veza bez ijedne mane. Naime, trocilindrični benzinac puca od snage, a kao dodatni bonus ispušta prekrasan sportski zvuk. Jednostavno je gušt pritiskati papučicu gasa i osluškivati frfljanje turbine kao i promuklo grgljanje motora.

Image
Foto: Net.hr

Novi automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa praktički bestrzajno mijenja brzine te ga se jako rijetko može zbuniti i dovesti u stanje neodlučnosti. Ako iz ovog spoja motora i mjenjača poželite izvući još i više, prebacite mjenjač u Sport način rada ili čak manualni mod.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bez ikakve skromnosti možemo reći da je ovo najbolja automatika koju smo do sada probali od Peugeota te se nadamo da ovako savršen spoj motora i mjenjača neće ostati iznimka 2008-ice već da će postati pravilo i u drugim modelima Peugeota.

Zahvaljujući dobroj preglednosti i već nahvaljenoj automatici, 2008-ica se u gradu vozi poput skutera. Odličan direktni upravljač, dovoljno momenta, odličan mjenjač i solidan ovjes predstavljaju kombinaciju o kojoj i mnogo skuplja konkurencija može samo sanjati.

Image
Foto: Net.hr

Slično je na otvorenoj cesti gdje su maksimalna brzina od 182 km/h i ubrzanje od 11,3 sekunde do 100 km/h jamstvo sasvim pristojne vožnje, a odlična sjedala i ergonomija će se potruditi da ta ista vožnja prođe bez umora i na dužim dionicama.

Po zavojima se primjećuje da je ovo ipak 1,2 tone teško vozilo s povišenom podnicom pa je moguće malo veće naginjanje karoserije, ali ništa zabrinjavajuće ili kritično. Prilikom pretjerivanja u zavojima prvo krene curiti prednji kraj a tek potom stražnji kraj postaje nemiran. Sve je izrazito kontrolabilno i dovoljno unaprijed najavljeno tako da u vožnji nikada nema neugodnih iznenađenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A neugodnih iznenađenja nema ni na potrošnji, 5,5 l na otvorenom, 7,5 l po gradu i prosjek testa od 6,6 litara samo dodatno potvrđuje sada već po treći put nahvaljenu kombinaciju mjenjača i motora.

Kada tome nadodamo bogati Allure paket opreme, hrpu dodatne opreme, atraktivan dizajn i odličnu svestranost, 189.998 kn do registracije ipak malo manje bode u oči.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Net.hr

PEUGEOT 2008 ALLURE 1.2 PURETECH 110 EAT6 TEHNIČKI PODACI

Motor: turbobenzinski, 1199 ccm Snaga: 81 kW/110 KS pri 5500/min Moment: 205 Nm pri 1500/min Mjenjač: automatski, 6 stupnjeva Dimenzije: 416 x 174 x 155 cm Osovinski razmak: 254 cm Prtljažnik: 350 litara Gume: 205/50 R 17, Masa: 1160 kg Ispuh C02: 121 g/km Brzina: 182 km/h 0-100 km/h: 11,3 sekundi Potrošnja na testu: 6,6 l/100 km Cijena: 157.010 kuna S doplatama: 189.880 kuna

OPREMA ALLURE: 16-colni alu-naplatci • diodna dnevna svjetla • zaštita rubova blatobrana i prtljažnika • automatska dvozonska klima • diodna unutrašnja rasvjeta • stražnji parkirni senzori • pomoć pri kretanju na uzbrdici • multimedija • USB • bluetooth

DOPLATE: metalik lak • 17-colni alu-naplatci • stakleni panoramski krov • parkirna kamera • prednji parkirni senzori • automatsko parkiranje • aktivno kočenje • automatsko paljenje svjetla i brisača • hi-fi sustav JBL • navigacija / ukupno 32.870 kuna

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo