Vjeruje se da će model koji je u završnoj fazi testiranja snimljen gotovo u potpunosti bez kamuflaže i u proizvodnoj, serijskoj varijanti zadržati ime studije, a nakon objavljenog video-zapisa sasvim je jasno i kakvog će oblika biti. Premda kamuflaža sakriva sve njegove kuteve, linije oblika ovog 4178 mm dugog, 1831 mm širokog i 1501 mm visokog SUV-a, sasvim su jasne.
Ono što se svakako zna jest da će biti temeljen na VW-ovoj modularnoj MQB platformi i da će mu se motorizacija protezati od 1,0 do 2,0-litrenih TSI i TDI motora uparenih s ručnima i automatskim DSG mjenjačima koji će snagu prebacivati na prednje i sva četiri kotača. Vjerojatno će ova ponuda u bliskoj budućnosti biti proširena plug-in hibridom, ali i električnim vozilom, no što sve donosi Tiguanom inspirirani model znat će se više nakon internetske premijere.
T-Roc, ili kako će se već zvati proizvodni model kojeg će se moći vidjeti na rujanskom salonu automobila u Frankfurtu, proizvodit će se u Volkswagenovoj tvornici u Palmeli. Očekuje se da će prvi s proizvodne trake sići u drugoj polovici ove godine.