Fuji Heavy Industries, proizvođač Subaruovih automobila, predstavio je poboljšanu verziju modela koji je premijerno svjetlo dana ugledao 2011. godine, a prema viđenom može se zaključiti da do radikalnijih promjena nije došlo, 'tek' do evolucije u odnosu na prethodnika. Njegova dorađenost ide u skladu s obiteljskim crtama, a ono što prvo u oči upada svakako je naglašeniji prednji dio kojim dominiraju istaknuta maska hladnjaka i moderna svjetla.
Prilagođenost vožnji po neasfaltiranim prometnicama dokazuje 220 milimetara razmaka od ceste do donjeg dijela ovog SUV-a postavljenog na novu Subaru Global platformu. A ona je, tvrde u Subaruu, čak 70-100 posto čvršća u odnosu na model kojeg naslijeđuje, u odnosu na kojeg je napredak ostvaren i u prijanjanju i upravljanju. Dimenzije 4,465 x 1,800 x 1,595 mm, čine ga neznatno duljim i širim i pet milimetara nižim u odnosu na prethodnika od kojeg ima i 30 mm dulji međuosovinski razmak (2665 mm). Dodane boje u paleti (Cool Gray Khaki i Sunshine Orange) i atraktivnijim, posebice na novim 18-colnim aluminijskim naplatcima.
Novosti ima i u unutrašnjosti u kojoj ima više prostora i u dijelu za petero putnika i u dijelu za prtljagu, a kojom dominira 8-inčni zaslon multimedijalnog sustava osjetljiv na dodir i upariv sa pametnim telefonom. Multifunkcionalni pravljač je nešto manji, a vidljivost u automobilu bolja.
Pokretan je on 2,0-litarski benzinskim Boxer motorom koji u odnosu na prethodno izdanje ima 80 posto novih dijelova i dvanaest je kilograma lakši. Razvija 156 konjskih snaga koji se sustavom Symmetrical AWD prebacujuju na sva četiri kotača.