Kada je Renault u Frankfurtu pokazao futuristički koncept Symbioz bila je to najava onoga čemu se francuski proizvođać okreće u budućnosti, a tri mjeseca kasnije 'rolling prototype' stigao je u javnost i spremno se stavio na raspolaganje za prva testiranja.
Četvrta razina samoupravljivosti
Iz Renaulta tvrda da automobil posjeduje četvrtu razinu samoupravljanja, što 'prevedeno' znači da osobe u njemu 'ne moraju pridavati niti minimum pažnje' na ono što se zbiva na cesti, odnosno da je Symbioz sam sposoban 'paziti na svoju sigurnost'. Brigu o tome vode napredni sustav koji broji 34 urađaja, među kojima lidar, kamere, senzore, radare... zaduženih za sigurnu vožnju. Pritom se prednja sjedala okreću za 180° pa ukupno četvero putnika može u potpunosti uživati u komforu prostrane kabine automobila čije dimenzije iznose 4,9 metara duljine, 1,9 m širine i 1,4 m visine. Sve to dok Symbioz u realnom vremenu razmjenjuje podatke sa drugim vozilima.
Galerija
Futurizam
Ono kako bi vožnja uskoro trebala izgledati (2022. očekuje se izbacivanje na tržište modela s četvrtom razinom samoupravljivosti) pokretano je sa dva električna motora koji su smješteni na stražnjoj osovini upareni s Renaultovim 4Control sustavom. Maksimalna najavljena snaga iznosi 500 kW (680 konjskih snaga) i 660 Nm. Kapacitet baterije je 72 kWh, a očekuje se povećanje na 100 kWh čiji će se kapacitet u iznosu od 80 posto moći napuniti za svega 30 minuta. Sam vanjski izgled Symbioza kojeg krase aerodinamične linije govori dovoljno o tome da se pazilo na autonomiju, a službeni podatak kazuje da je put koji će se moći prevaliti jednim punjenjem dug 500 kilometara. Ubrzanje s mjesta do 100 km/h Symbioz će odraditi za šest sekundi.
Unutrašnjost odgovara ideji vanjštine, dakle - futurizam nakrcan naprednim sustavima u kojem se okruženje transformira i prilagođava načinu vožnje koji se odabere.