To znači i da bi Kicks trebao stići i na europsko tržište, no krenimo redom. Riječ je o vozilu od kojega u Nissanu očekuju da potvrdi njihov visok položaj u segmentu crossovera, a usporedno s njihovim modelom Juke, aduta za to ima. Od Jukea je dulji 170 mm, uži 4 mm i 20 mm viši, dok mu je međuosovinski razmak narastao 80 mm u odnosu na model s kojim je uspoređen pa sada iznosi 2610 mm. Sve ga to čini i poželjnijim, a pomoći bi tome trebalo i hvaljenje japanskog proizvođača koji tvrdi da Kicks ima interijer superioran automobilima te klase, a tu je i impozantan prtljažnik.
Galerija
Motorizacija još uvijek nije otkrivena
Što se unutrašnjosti tiče njom dominira 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir za infotainment sustav koji se može povezati sa pametnim telefonom, a tu su i Nissanov sustavi Around View Monitor i Moving Object Detection za lakšu i sigurniju vožnju. Podaci o motorizaciji i ostale tehničke specifikacije još uvijek nisu poznate, a bit će otkrivene kako će se bližiti datum dolaska Kicksa na tržište. Prodaja će započeti u Brazilu tijekom ljetnih mjeseci.