Ideja otvorenog prostora u potpunosti je materijalizirana u Portalu koji prima šest putnika u tri reda na šine postavljenim sjedalima koja se lako mogu podešavati ili maknuti. Za razliku od tradicionalnih sjedala ova ne djeluju glomazno, a kao dodatak komociji u kojoj će se moći uživati tu je i stakleni krov koji dodatno naglašava prostranost puštanjem dnevne svjetlosti u unutrašnjost kojom dominiraju OLED zaslon i tradicionalniji display s navigacijom i infotainment sustavom.
Budući da je u planu mogućnost samostalne vožnje na prometnicama, izostavljen je klasični upravljač umjesto kojeg je postavljena poluga koja se može uvući u kontrolnu ploču.
Galerija
Kako bi, pak, Portalu bilo lakše pristupiti i u njega ući pomoći će dvostruka klizna stijena po čijem se zatvaranju može krenuti u oko 400 kilometara dug put, kolika je autonomija koju omogućava baterija od 100 kWh.
Vrlo upitno ostaje hoće li Portal i zaživjeti u prometu, no ono što se čini sigurnim jest da će ideje primijenjene u dizajnu sigurno pronaći svoje mjesto na nekim od budućih modela.