U pitanju je, dakle, prvi samostalni proizvodni model nove marke službeno otkriven u Šangaju, a koji na prvi pogled otkriva jasne poveznice s Volvo Concept Coupéom predstavljenim prije četiri godine. Povezanost marki argumentira i SPA mehanička platforma na kojoj se temelji u jednakoj mjeri kao i na posebnim rješenjima razvijenima baš za ovaj model u zajedničkoj suradnji Volva i Polestara.
Karoserija od ugljičnih vlakana ovog četverosjeda krije hibridni pogon koji sa svojih 600 KS i 1000 NM najvećeg okretnog momenta - koji osim što s jakim adutima debitira - prilično uvjerljivo najavljuje smjer u kojem će se brand ići.
Kombinacija 2,0-litrenog Drive-E benzinskog motora zaduženog za pokretanje prednje osovine i dva električna motora ukupne snage 218 KS koji pokreću stražnje, čine hibridni sklop, potvrdio je proizvođač pohvalivši se usput električnom autonomijom od 150 kilometara.
Podatke o performansama proizvođač nije objavio, no do planiranog početka proizvodnje, a zakazana je ona za 2019. godinu, svakako ima vremena to napraviti. Razlog što Polestar 1 neće u proizvodnju i ranije jest izgradnja tvornice u kineskom Chengduu gdje će s proizvodnih traka i silaziti. Iste godine predstavit bi se trebao i potpuno električni Polestar 2, a potom treba očekivati i dolazak potpuno električnog SUV-a. Potonja dva trebala bi predstavljati konkurenciju Teslinim modelima '3' i 'X'...