Konkretno, njemački proizvođač sa sjedištem u Stuttgartu razmatra pokretanje pod-branda koji bi zadovoljavao najviše ekološke standarde i kojim bi se suprotstavio BMW-ovom 'i' odjeljenju. Ipak, prije no što se takvo što dogodi, Källenius smatra da bi tvrtka morala nastaviti rad usredotočen na širenje game plug-in hibridnih vozila i modela koji ne ispuštaju štetne plinove.
Veliki planovi
"Do kraja sljedeće godine imat ćemo deset plug-in hibridnih vozila što će predstavljat najširu ponudu u konkurenciji proizvođača lukszuznih automobila. Do kraja ove godine imat ćemo tri električna automobila, B-klasu i dva Smarta, a krajem sljedeće predstavit ćemo novu generaciju vozila na GLC platformi čija će emisija štetnih plinova biti jednaka nuli", tvrdi Källenius i zaključuje:
"Mogli bismo za potrebe izrade električnog automobila stvoriti neku vrstu pod-branda, ali u ovome trenutku Mercedes je usredotočen na ulaganjem ogromnih resursa u smjeru ostvarenja nulte razine emisije."