Brutalan dizajn nikad nije niti bio upitan za automobile proizvođača sa sjedištem u Sant'Agata Bologneseu, a fotografije će potvrditi da je posao opet savršeno odrađen.
Ne odnosi se to samo na izgled preoblikovanog prednjeg branika i otvora za zrak, već i na vozačke performanse koje donose za 130 posto poboljšani downforce na prednjoj osovini i 50 posto poboljšanja na stražnjem dijelu pri čemu veliku ulogu igra u tri položaja podesivo stražnje krilo. Usporedba je rađena s prethodnim modelom.
Ono što je itekako bitno naglasiti jest revizija podvozja, odnosno sustav zakretanja stražnjih kotača koji povećava agilnost i stabilnost automobila u zavojima.
Galerija
Atmosferski 6.5 V12 motor uparen sa sedam-stupanjskim ISR mjenjačem u redizajniranom Aventadoru razvija dodatnih 40 konjskih snaga, odnosno njih ukupno 740. I dalje govorimo o 690 Nm okretnog momenta, no talijanski proizvođač ovog super-brzog luksuza tvrdi da je maksimalan broj okretaja motora podignut s impresivnih 8350 na još impresivnijih 8500 u minuti.
Maksimalna brzina iznosi mu 350 km/h pri čemu do 'stotke' Aventador S Coupé stiže za svega 2,9 sekundi. Od iste te 'stotke' do potpunog zaustavljanja potreban mu je put od 31 metra. Keramičke kočnice i posebne Pirellijeve P Zero gume, a koji su dio standarne opreme, pritom dodatno pomažu. U standardni paket opreme ulazi i digitalna kontrolna ploča te infotainment sustav s Apple CarPlay-om.