Potencijalni kupci moći će birati između dvije varijante, standardne (SWB) i one s produljenim međuosovinskim razmakom (LWB), dok će potonju, između ostalog, biti moguće opremiti i s 4MATIC pogonom na sva četiri kotača, piše autoholik.net.
Motor je ručno sklapani 5.5-litreni V8 koji uz pomoć dva turbopunjača razvija 585 KS pri 5500 o/min i 900 Nm okretnog momenta između 2250 i 3750 o/min te ih prenosi na kotače putem 7-brzinskog AMG Speedshift MCT mjenjača s dvije spojke.ž
Zahvaljujući obilnoj upotrebi aluminija, standardni S63 AMG teži 100 kg manje od svog prethodnika (ukupno 1970 kg), a s mjesta do 100 km/h ubrzava za 4.4 sekunde, kao i produljena inačica, koja uz 4MATIC isti posao obavlja 4 desetinke brže.
Najveća brzina elektronički je ograničena na 250 km/h, dok je prosječna potrošnja goriva deklarirana na izvrsnih 10 litara (SWB i LWB), odnosno 10.3 litre (LWB 4MATIC), uz emisiju CO2 od 237, odnosno 242 g/km.
Dodajmo još kako se novi S63 AMG ističe karakterističnim dodacima iz AMG-ovog asortimana. Izdvojimo agresivnije odbojnike i pragove, difuzor 'opkoljen' četverostrukim ispušnim cijevima te 19-colne kotače od lake legure.
Njemački proizvođač je potvrdio kako automobil stiže na europsko tržište krajem godine, no ne i uz koju početnu cijenu.
//www.youtube.com/embed/91ToZP_yFP8