“Ovom Microm pokazujemo namjeru da se borimo za sam vrh prodaje u europskom B-segmentu, najvećem i najkompetitivnijem na svijetu", poručio je izvršni direktor brenda Carlos Ghosn uvjeren da će novi automobil "povisiti ljestvicu očekivanja" onoga za što su superminiji sposobni.
Izgubljena nježnost
Nova je Micra preslika konceptnog Swaya, a to znači da predstavlja definitivan odmak od izgleda zbog kojeg su mnogi Micru smatrali automobilom za nježniji spol. Oštre, dinamične i agresivne linije krase ovo vozilo u njegovoj petoj generaciji koja je predstavljena šest godina nakon prethodnika.
Hvale se u Nissanu, koji ovim modelom izravno napada Ford Fiestu, činjenicom da Micra ima najprostranjeniju unutrašnjost u klasi, a svakako treba spomenuti i bolju izolaciju kabine kao i interijer u kojem je korišten kvalitetniji materijal.
Ponose se infotainment sustavom
Kad smo već kod unutrašnjosti, u Nissanu su sigurni da je upravo ona, a ne lijepa vanjština, adut ovog vozila. Preciznije, ovo se odnosi na činjenicu da upravo Microm Nissan nudi naprednije sigurnosne i infotainment sustave pa će se tako, primjerice, vozač moći okoristiti sustavom zadržavanja vozila u traci, automatskim kočenjem u opasnim situacijama, upozorenjem na sudionika prometa u mrtvom kutu, a tu su i sustav prepoznavanja prometnih znakova, Around-View Monitor...
Što se ponude pogonskih agregata tiče, ona kreće s jednim benzinskim i jednim dizelskim motorom. Riječ je o 0,9-litrenom, 3-cilindričnom turbobenzincu i 1,5-litrenom 4-cilindričnom turbodizelašu koji razvija 90 konjskih snaga. Nakon njih će se u ponudi naći i 1,0-litreni benzinac sa 75 KS.
Prodaja je planirana za ožujak sljedeće godine.