Osvježenja koja, piše proizvođač, 'unapređuju kvalitetu i uglađenost', uključuju neke preinake na prepoznatljivoj vanjštini automobila kao što su izmjene na V-Motion maski motora, branicima, svjetlima, dodani su kromirani detalji..., a uz proširenu paletu boja karoserije, tu su i novi 17 i 18-colni naplatci.
U unutrašnjosti redizajniranog X-Traila poradilo se na podizanju kvalitete ugradnjom novih opcija, ulazak i izlazak iz automobila dodatno su olakšani korištenjem upravljača u obliku slova 'D', materijali su više kvalitete, a po prvi put svih pet (ili sedam) sjedala imaju i opciju grijanja.
Jasno, tu su i inovativna tehnološka rješenja za sigurnost u vožnji.
Galerija
Osvježenje je pozitivno utjecalo i na prostranost unutrašnjosti pa iz Nissana tvrde da putnici u drugom redu imaju najviše prostora za koljena u klasi, dok je za 15 litara povećana i zapremnina prtljažnog prostora (ukupno 565 litara). Sa spuštenim sjedalima ona raste na 1996 litara, a treba reći i da Nissan u prtljažniku nudi i svoj sustav razvrstavanja prtljage koji policama i pregradama nudi devet različitih mogućih varijanti, među kojima i onaj sa skrivenim pretincem za spremanje dragocjenosti.
Svakako važno, tu je i ProPILOT zadužen za samoupravljanje pri velikim brzinama i tijekom kretanja u gužvama jednom trakom koji lijepo upotpunjava paket sustava za pomoć prilikom vožnje među kojima su i kočenje u slučaju opasnosti, prepoznavanje pješaka, upozorenja na dolazak vozila s bočne strane...
Osvježeni X-Trail i dalje je u ponudi sa tri vrste motora, među kojima i lani predstavljeni 2,0-litreni dizelski koji razvija 177 konjskih snaga. U izboru su i 1,6-litreni dizelaš sa 130 Ks, odnosno 1,6-litreni benzinski motor sa 163 KS uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednjim kotačima. Ostala dva pogonska agregata upariva su sa 6-stupanjskim ručnim ili CVT mjenjačemima koji snagu prebacuju na prednju ili obje osovine.