Prototip kojega je predstavio prvi čovjek tvrtke Elon Musk trebao bi napraviti zaokret u poslovanju Tesla Motorsa i trenutačni status gubitaša (u 2015. su izgubili 889 milijuna američkih dolara) usmjeriti prema cilju tvrtke koja do 2020. godine želi prodavati 500.000 vozila godišnje. Velik dio posla tu bi trebao odraditi upravo Model 3, najavljen kao financijski najpristupačniji električni automobil do sada.
Narudžbe pljušte
Domet od 350 kilometara s jednim punjenjem baterije predstavlja smanjenje od otprilike 150 kilometara u odnosu na ono što može odraditi veći Model S. Što se brzine tiče, od 0 do 100 km/h Model 3 povući će za manje od šest seknudi.
Galerija
Petoro odraslih ljudi trebali bi u njemu uživati u punom komforu nakon što automobil stigne na cestu, a najava proizvodnje zakazana je za drugi dio sljedeće godine. Unatoč navedenom, Tesla već prima narudžbe nakon što se uplati kapara u visini 1000 funti, a kakav interes vlada najbolje će pokazati sljedeći podatak - u prvih 24 sata, zaprimljeno ih je gotovo 140.000.
Priorit pri kupnji dan je onima koji u posjedu imaju Model S ili SUV Model X, ali i onima koji depozit daju na mjestima prodaje, a ne internetskim putem. Kao što je to napravio jedan Australac nakon 48-satnog čekanja u redu.
Pristupačan
Najavljena cijena Modela 3, koji bi trebao postati konkurentan BMW-ovoj seriji 3, Mercedesovoj C klasi i Jaguaru XE, za američko tržište iznosi 35.000 tamošnjih dolara.
Baš poput Modela S i Modela X, i ovaj automobil staklenog panoramskog krova stiže sa auto-pilot sustavom koji će omogućiti poluautonomnu vožnju, a njegovom će unutrašnjosti dominirati veliki tabletu nalik touchscreen postavljen na sredinu vozila, kojem će wifi umreženost dopuštati obogaćenje sadržaja bez potrebe da se za takvo što moraju posjetiti prodajna mjesta.