Govorio je Greenstein o nekim starim vremenima u kojima bi vozač 'uz pomoć odvijača i ljepljive trake' znao popraviti automobil nakon osluškivanja i prepoznavanja onoga što s njim nije u redu. S dolaskom pametnih, autonomnih automobila te se uloge mijenjaju i sad je automobil taj koji sluša vozača kojem je nešto potrebno.
Izjava stiže s Greensteinova opisa zajedničke suradnje IBM-a i Local Motorsa koji je rezultirao minibusom Olli u koji je IBM ugradio sustav umjetne inteligencije naziva Watson preko kojeg se putnici obraćaju Olliju dajući mu naredbu kamo da ih odveze. Watson, pak, s njima može malo i popričati pa ih primjerice upitati kakvu glazbu vole slušati i onda im želju i ispuniti ili im preporučiti restoran ovisno o izboru hrane za koju su raspoloženi. Može dati i kompliment.
Jasno, Olli je autonomni minibus koji može primiti do dvanaest putnika koji iz njega, nadodaje Greenstein, izlaze nasmiješeni što je, kaže, odmak od svakodnevnice i primjene tradicionalnog autobusa. Ono što je posebno zanimljivo jest da je Olli nastao za samo jedanaest sati – 3D printanjem. U testnoj vožnji dolazi na poziv aplikacije putem mobitela...