Time je Accord, koji je nedavno doživio redizajn, dobio na većoj atraktivnosti, kao i na voznim osobinama po kojima je Honda oduvijek poznata!
Redizajnirana Honda Accord donosi mnoga poboljšanja u vanjskom izgledu, upravljivosti i emisiji štetnih plinova. Verzija sedan ima male, ali primjetne promjene u dizajnu prednjih svjetala i branika. Prednja svjetla dobila su čistiji izgled s jasnim i oštrijim završecima. Kod viših paketa opreme svjetla su sada Bi-Xenon, a funkcija aktivnih svjetala za skretanje (Active Cornering Lights) poboljšava vidljivost tijekom noćne vožnje. Rešetka je suptilno redizajnirana, s dva centralno istaknuta kromirana dijela koja se uklapaju s okvirom i dodatno naglašavaju sportski izgled. Svjetla za maglu su istaknuta i daju agresivniju liniju novom Accordu.
Stražnji dio modela sedan elegantno je izmijenjen, sa svjetlima koja u kompoziciji daju pravi balans ovom dijelu automobila. Ekskluzivni stil limuzine zaokružen je kromiranim dodatkom iznad zadnje tablice i tamnim kromiranim detaljima na verziji Type S. Novi, vanjski dizajn uključuje i tri nove boje: Alabaster Silver, Graphite Lustre i Celestial Blue Pearl, koje su dodane postojećoj paleti.
Izmjene vanjskog dizajna dopunjene su brojnim suptilnim doradama interijera, koje kod modela s višim paketima opreme uključuju nove materijale za sjedala i obloge vrata, koje umnogome utječu na ambijent u kabini. Metalik završna obrada unutrašnjosti uključuje ručnu kočnicu, prsten na ručici mjenjača, dodatak na upravljaču i na vratima. Podno osvjetljenje kod većine modela je plavičasto, dok je kod modela Type S crveno.
Inženjeri iz Japana, u suradnji s kolegama iz Njemačke i Velike Britanije, kod verzije sedan su dodatno unaprijedili kvalitetu amortizera i prilagodili ih različitim vrstama i stanju podloge koje se sreću po cijeloj Europi. Detaljna rafiniranost tzv. dual mode amortizera istovremeno unapređuje stabilnost vozila u vožnji pri većim brzinama na autocesti, kao i kvalitetu vožnje.
Jedna od najistaknutijih promjena, koja zaokružuje paletu modela Accord, dodatak je aktivnih svjetala za skretanje, koja omogućavaju poboljšano osvjetljenje prilikom skretanja ili ulaska u zavoj. Dodatne svjetlosne grupe su suptilno integrirane u postojeća svjetla kako bi usmjeravale svjetlosni snop u smjeru skretanja vozila i tako pomogla vozaču u uvjetima smanjene vidljivosti na cesti. Svjetla s odgovarajuće strane bit će aktivirana ukoliko vozač označi promjenu smjera ili okrene upravljač za više od 90 stupnjeva. Pri vožnji unatrag oba svjetla bit će aktivirana kako bi vozaču omogućila bolju preglednost s obje strane vozila.
Još jedna Hondina inovativna tehnologija predstavljena je sistemom automatske aktivacije dugih svjetala koja se ugrađuje u modele sa svjetlima Bi-Xenon. Sistem kontrolira kamera CMOS postavljena na prednjem vjetrobranu u zoni oko vozačevog retrovizora. Kamera detektira dolazni promet ili pozicionira svjetla vozila ispred i automatski spušta svjetla ako su prije toga bila upaljena duga. Ovaj sistem vozaču omogućava da se maksimalno koncentrira na uvjete na putu bez daljnje potrebe da ručno kontrolira aktivaciju dugih svjetala.
Hrvatsku premijeru doživjet će i Hondin motocikl CRF 250L. HondaCRF 250 L je potpuni dual-purpose motocikl. Njegove dimenzije, ergonomija, smanjena težina, dugi hod 43 mm Showa uspide-down vilice te stražnji ovjes Pro-link čine ga pogodnim za vožnju kako na gradskim ulicama tako i na neasfaltiranim putovima. Jednocilindrični motor pruža iskoristivu snagu i okretni moment u širokom rasponu okretaja, s izvrsnom potrošnom goriva. Oštar izgled i dizajn preuzima iz poznate natjecateljske serije CRF. Kao što se očekuje od Honde, kvaliteta izrade te i potencijalni ponos vlasništva na visokoj su razini.
Bit onoga što čini pravi dual-purpose motocikl već je odavno u Hondinom DNA. Kasnih 1970-ih predstavljen je model XL 250 S, koji je pružao upotrebljivost na cesti te odlične off-road performanse. Cijela XL gama koja je kasnije uslijedila postala je legendarna, te je potvrdila da ugradnjom ekonomičnog te jednostavnog za korištenje, jednocilindričnog četverotaktnog motora u odgovarajuću 'šasiju' stvoren motocikl koji je bio iskoristiv, svestran te zabavan.
Uslijedile su iscrpne rasprave unutar Honda R & D o stvaranju potpuno novog dual-purpose motocikla. Hondina duga povijest te iskustvo u off-road utrkama, te stvaranju dual-purpose motocikala bili su vrlo korisni timu koji je radio na razvoju novog motocikla.
Prvo su na red došle potrebe i zahtjevi kupaca. Dok su neki vozači inzistirali na natjecateljskim performansama motocikla, mnogi su praktičnost te jednostavnost korištenja istaknuli kao važnu karakteristiku. Za svakodnevnu vožnju zahtijevali su motocikl koji će biti robustan, praktičan te s vrhunskim off-road stilom, dok je za vikend motocikl morao osigurati "kartu za vožnju" bez obzira gdje su se htjeli voziti, po cesti ili izvan nje.
Na najvećem automobilskom događaju ovog desetljeća u Hrvatskoj – Hrvatskom Auto Festivalu – koji se održava 1. i 2. rujna u Zagrebu, na Jarunu, premijeru će imati još nekoliko automobila (o nekima smo već pisali ovdje), a ukupno će ih biti izloženo više od 500. Ne propustite ovaj veliki događaj. Cijena ulaznice je samo 20 kn.