Daimler, roditeljska kompanija Mercedes-Benza već je najavila gašenje precijenjene i rijetko kupovane Maybach linije automobila (OK, izuzetak je naš Kerum). Ova odluka došla je nakon gotovo desetljeća dugih nastojanja da brend Maybach učini profitabilnim rivalom Rolls Royceu i Bentleyu. Maybach je zamijenjen novim, luksuznijim modelima S-klase (S-Class) brenda Mercedes.
Sveobuhvatna S-klasa napokon je dobila "makeover" kakav zaslužuje, ali prije nego što sljedeći mjesec ne izađe potpuno nova S-klasa, Mercedes je pokazao jedan od najvažnijih dijelova - interijer.
U unutrašnjosti automobila pažnju odmah privlače dva masivna 12,3-inčna zaslona - jedan služi za zabavu, upravljanje klima uređajem i navigaciju, dok je drugi namijenjen uobičajenim, "tradicionalnim" zadacima kao što je primjerice, prikaz potrošnje goriva.
Sva ta "viskoka rezolucija" pojavljuje se ugodno smještena unutar ručno obrađene kože uz nešto što Mercedes zove "Corona Effect" ambijentalnim osvjetljenjem.
Sjedala i volan se mogu zagrijati, ali također i rukohvati na vratima i središnjoj konzoli. Pet sjedećih opcija stoji na raspolaganju "direktoru" u ovom pokretnom uredu. Stražnja sjedala mogu se spustiti i do 43,5 stupnjeva (najviše od svih automobila luksuzne linije), a tu je i tipka za otoman koji će vam polužiti za odmaranje umornih nogu. Kada se tako udobno zavalite, druga tipka aktivirat će 14 zasebnih mjehura zraka na vašem kožom presvučenom sjedalu. Možete izabrati između šest različitih masažnih postavki, uključujući i dva modula masaže koja vas zagrijavaju, a za koja Mercedes tvrdi da su srodni "hot-stone" masaži, odnosno masaži vrućim kamenjem kakvu obično nude wellness centri.
Vanjski zrak koji dolazi u automobil najprije prolazi kroz razne filtere kako bi se uklonili bilo kakvi neugodni mirisi ili pelud koja može uzrokovati alergije.
Mercedesov luksuz ide još dalje od običnog klima uređaja jer njegov novi klimatski sustav povećava "koncentraciju negativno nabijenih iona kisika" kako bi pružio smirujući učinak na putnike. Dodajmo k tome i "aktivni sustav parfumiranja", koji u unutrašnjosti raspršuje specifičan miris Mercedesa čiji se intenzitet može ručno podešavati (ili po želji u potpunosti isključiti).
Mercedesova najnovija mBrace2 platforma za zabavu omogućava putnicima da ostanu cijelo vrijeme povezani s ostatkom svijeta. Svaki od četvero putnika ove luksuzne krstarice može izabrati želi li slušati glazbu, gledati video, surfati internetom i slično, a tu su i dva Burmester surround sustava zvuka na koja ovdje nećemo trošiti riječi.
U interijeru ove limuzine nalazi se više od 150 tipki, a za svaki komad obrađenog aluminijskog prekidača platit ćete oko 1.000 dolara kada S-klasa krene u prodaju krajem ove godine.
Automobil u kojem bismo željeli živjeti uskoro će biti useljiv. Samo nam treba nekoliko cimera da podijelimo mjesečne rate.