BAVARSKA ZVIJER: /

Napokon objavljene službene fotke, pogledajte kako izgleda nova BMW-ova serija 5

Image

Sedma generacije BMW-ove serije 5 napokon se predstavila fotografijama i tehničkim svojstvima.

13.10.2016.
12:29
VOYO logo

U trenutku kad sljedeće godine stigne i u prodaje salone, novi BMW serije 5 hvalit će se tehnološkim dostignućima, imat će više prostora i veću učinkovitost, a inovativna tehnologija autonomije napravit će korak dalje u odnosu na 'samo' vožnju pa će tako ovaj ljepotan biti sposoban i sam preteći vozilo koje je ispred njega i, očekivano i razumljivo, sam parkirati.

Dosadašnja serija 5 kaskala je za novijim rivalima kao što su Jaguar XF ili Mercedesova E-klasa, no novi ponos bavarskog proizvođača u najblaže rečeno mijenja taj odnos snaga koristeći se inovacijama viđenima na BMW-ovoj seriji 7.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Počnimo s brojkama. Nova serija 5 tek je neznatno narasla u odnosu na prethodnika pa je automobil duži za 36, širi za 6 mm i viši za 2 mm, dok je međusosovinski razmak narastao za sedam te sad iznosi 2,976 mm. Kad je o konstrukciji riječ, najznačajnija promjena jest postavljanje na Cluster Architecture platformu (CLAR) što rezultira smanjenjem težine za 70 kilograma, što, ovisno o verziji automobila, može dosegnuti i brojku od sto kilograma. Sama zapremnina prtljažnog prostora povećana je za deset litara te sad iznosi 530 l, a može i rasti spuštanjem naslona u drugom redu sjedala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ispred prepoznatljivog izgleda krije se potpuno novi automobil koji će pokretati četiri turbo motora, od čega dva benzinska i dva dizelska. Preciznije, 530i pokreće 2,0-litreni 4-cilindrični motor koji razvija 251 KS, a 540i redni 6-cilindrični od 340 KS. Što se dizelaša tiče, tu su 2,0-litreni i 3,0-litreni koji pokreću modele 520d uz razvijanje 190 KS te 530d od 265 KS.

Galerija

Image

BMW-ova SERIJA 5 ZADIVILA: Pogledajte kako izgleda najnoviji ponos bavarske autoindustrije

Image

BMW-ova SERIJA 5 ZADIVILA: Pogledajte kako izgleda najnoviji ponos bavarske autoindustrije

To je trenutačno stanje stvari, no bliska budućnost donosi proširenje ponude. Najavljen je, naime, 530e iPerformance plug-in hibrid s 2,0-litrenim turbo benzinskim te električnim motorom kombinirane snage 252 KS čiji će najveći okretni moment iznositi 420 Nm, a koji bi na sto kilometara dugom putu trebao trošiti tek 2,0 l pogonskog goriva. Druga će verzija biti naglašenija sportskija - M550i xDrive sa 4,4-litrenim V8 motorom snage 450 KS koji bi automobil s mjesta do 100 km/h trebao lansirati za četiri sekunde. Svi modeli bit će standardno opremljeni 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izuzetak je tek ulazni model 520d koji će imati 6-stupanjski ručni mjenjač.

Nadalje, preinake je pretrpio i ovjes koji sad ima više aluminijskih dijelova i koji, ovisno o izboru motora, nudi četiri načina na koji se može podesiti – standardni, aktivni, sportski i elektronski nadzirani. U verzijama s pogonom na sva četiri kotača nova Serija 5 nudi sustav upravljanja na svim kotačima (Integral Active Steering).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Interijer? Nalik na Seriju 7 i u tome nema baš ništa što bi trebalo kritizirati, a kao razliku treba spomenuti središnji stup s 10,25-inčnim zaslonom koji je sad više orijentiran prema vozaču. Jasno, osjetiljivost zaslona na dodir se podrazumijeva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Baš kao i premium nivo razine opremljenosti iz kojeg treba izdvojiti novi iDrive 6.0 infotainment sustav kojim se može upravljati gestikulacijom i glasom. I to na sasvim uobičajen, prirodan način, a ne samo izdavanjem naredbi. Dodajmo i da će automobil biti dosutpan u M Sport paketu, vizualno dorađenom s 19-colnim kotačim i spuštenim M Sport ovjesom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo