OPREMA JE I DALJE TOP /

Vozili smo redizajnirani MG HS: Ima odličnu cijenu i dva aduta zbog koji smo uživali u vožnji

U rubrici Ženski kut testirali smo redizajnirani MG HS, gradski SUV sa 162 KS koji ne na EuroNCAP testu sigurnosti 2019. godine osvojio 5 zvjezdica

Ines Brežnjak Jelušić

Ines Brežnjak Jelušić

Prati politiku, voli fotoreportaže i testira aute

18.2.2024.
11:00
VOYO logo

Kineska marka MG koja se na tržištu proslavila s povoljnim modelima automobila, krajem prošle godine u Hrvatskoj je predstavila osvježenu verziju gradskog SUV-a HS koji smo nedavno testirali u rubrici "Ženski kut".

"Luksuz koji su možete priuštiti" – tako MG predstavlja svoje modele koji se ovim prihvatljivim cijenama, ističu i jako dobrom opremom. Niti redizajn HS-a nije razočarao po tom pitanju; detalji kao primjerice fini materijali i lijepa ambijentalna rasvjeta i ovdje dolaze do izražaja, a novitet je i pofriškana prednja maska koja automobilu daje atraktivniji izgled.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Fini materijali

MG HS je srednji SUV koji se smjestio između modela ZS i Marvel. Predstavljen je 2018. godine, a ovo mu je druga generacija. HS je 46 milimetar dulji i 21 milimetar viši od prethodnika. Novitet su i jako neobične boje, kao primjerice boja našeg testnog modela koja se zove Medal srebrna, a čija je specifičnost da se na suncu prelijeva u plavkaste nijanse. Totalno neobično, neočekivano i privlačno.

Image

U unutrašnjosti gdje god da pogledate dominiraju fini materijali, a dominantna je koža koja se nalazi čak i na kokpitu. Sjedala su presvučena kombinacijom kože i alkantare, blago su školjkasta što im daje sportski štih te se mogu ugrijati. Za još malo profinjenog, pa i luksuznog štiha u autu, tu je i ambijentalna rasvjeta s izborom boja osvjetljenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Ispred vozača smješten je digitalni ekran dimenzija 12,3 inča koji se ne može personalizirati, no na njemu se prikazuje pregršt informacija koje će vam biti od koristi u vožnji.

Image

MG će vam čak pokazivati tlak i temperature u gumama, a što je kod konkurencije, barem u ovoj klasi, zaista prava rijetkost; štoviše, takve detalje zapravo možete vidjeti većinom u sportskim automobilima.

Image

Glavni ekran dimenzija je 10,1 inča te se putem aplikacija može povezati s vašim pametnim telefonima. Početni zaslon na njemu moguće je personalizirati, a većina opcija automobila, uključujući i klimu, namješta se na njemu. Dobra je stvar da se do klime, ali i ostalih važnijih opcija, dolazi preko prečaca, za koje su MG-jevi dizajneri osmislili jako fora tipke.

Image

Dva aduta

MG HS ima dva velika aduta – auto je udoban i jako prostran, što ga čini idealnim suputnikom za duža putovanja, ali i sjajnim obiteljskim automobilom koji će vam dati dovoljno prostora za sve vaše potrebe. Na stražnjoj klupi ima puno mjesta i za glavu i za noge, a naslon sjedala moguće je podesiti. Spuštanjem središnjeg naslona dobit ćete ugodan naslon za ruke gdje se nalaze i dva držača za boce, jedan dodatni pretinac s poklopcem, a putnicima su na raspolaganju i dvije USB utičnice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Prostor dodatno vizualno proširuje i dodatna svjetlost koja dolazi kada maknete pokrivku panoramskog krova, a zbog čega će putovanja biti još ugodnija.

Vozači na raspolaganju imaju i 360 kameru, koja je nešto slabije rezolucije, savršeno je funkcionalna. Kada primjerice vozite unatrag, kamera vam pokazuje udaljenost od prepreke koja se nalazi iza vas. Još jedna jako pohvalna stvar – čim ručicu mjenjača stavite u "rikverc", auto će vam sam automatski utišati glazbu u automobilu kako biste se mogli koncentrirati na vožnju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Zapremnina prtljažnika modela HS iznosi 463 litara, a spuštanjem sjedala dobit ćete utovarni prostor od 1454 litara i ravan pod.

Image

To je stvarno jako praktično , jer nećete imati nikakvih problema s utovarom nešto dužih stvari u automobil te prevoženjem istih.

Image

HS dolazi kao benzinac sa 162 konja, a postoji i plug-in hibrid s 258 KS koji se zove EHS. Na testu smo imali benzinsku verziju s automatskim mjenjačem.

Iako su mnogi i dalje skeptični prema kineskim automobilima, (za one koji ne znaju – MG je izvorno britanska marka koju su kupili Kinezi), ovaj automobil dobio je 5 zvjezdica na EuroNCAP testu sigurnosti. Ne čudi, jer HS je pun sigurnosne opreme. Ima adaptivni tempomat, automatsko kočenje, prepoznaje pješake i bicikliste, upozorava na mrtvi kut, lane assist, itd. Ima i opciju da može voziti sam u koloni, odnosno da prati automobil ispred sebe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Vrhunska oprema prihvatljive cijene

Ono što me kod HS-a pomalo i iznenadilo je baš jako visok položaj sjedenja. Preglednost je zbog toga u ovom autu baš sjajna, no ako niste naviknuti na nešto više položaje, moguće da će vam na početku biti čudno voziti tako visoko. No, zato kada se uvalite u njegova sjedala, poželjet ćete zauvijek u njima se voziti. Auto je stvarno jako udoban, a u kombinaciji s mekanijim ovjesom, rupe na cestama gotovo pa nećete osjetiti.

Image

Ono što je mene osobno u gradu ponekad malo živciralo je mjenjač koji je znao biti nešto neodlučniji, no svoju je suverenost pokazao na otvorenoj cesti i na autocesti. U kombinaciji s njegovom udobnošću, stvarno ga je bio pravi gušt voziti na dužim relacijama. Neka njegova prosječna potrošnja bila je oko 8 litara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Ovaj obiteljski SUV dolazi s možemo slobodno reći vrhunskom opremom, takva mu je i cijena. HS starta od 24.900 eura, a s obzirom na to da trenutno traje i neka akcija, ovakav kao što je bio naš testni u Luxury opremi možete dobiti za 30.900 eura.

Image

Razinu opreme za cijenu koju nudi MG gotovo je nemoguće dobiti kod konkurencije, barem ne kod europske, pa za MG s potpunim pravom reći da je best buy što se tiče opremljenosti. MG je u kratko vrijeme koliko se nalazi na tržištu stekao veliku popularnost. Ne sumnjamo da će ona još više rasti kako budu dolazili novi modeli, ali i ovakvi primjerci redizajna kod dobro poznatih modela, baš kao što je to HS.

Specifikacije:

MG HS 1.5T-GDI Luxury DCT

Paket opreme: Luxury 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Motor: Benzin, 1.5 l, četiri cilindra, 1.490 ccm

Pogon: Prednji

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Snaga: 162 KS

Okretni moment: 250 Nm

Ubrzanje 0-100: 9,4 sec

Maksimalna brzina: 190 km/h

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mjenjač: automatski, 7-stupanjski

Prosječna potrošnja na testu: 8,2 litara/100 km

Tekst se nastavlja ispod oglasa

CO2: 174 g/km

Cijena početnog modela: 24.900,00 eura

Cijena testnog modela: 30.900,00 eura (trenutno na akciji)

Image

Ostale testove automobila provjerite u našoj stalnoj rubrici Ženski kut.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo