Ali Egger nije napravio ovaj bicikl da prkosi pravilima, već isključivo jer voli brzinu.
"Mislio sam, hajdemo projektirati bicikl za nekoga tko želi samo ići brzo na cestovnom biciklu", rekao je.
Shvativši da su UCI-eva pravila ograničavajuća, Egger je slobodno kanalizirao svoju inovativnost i kreativnost kako bi dizajnirao trkaći bicikl budućnosti.
Divovski stražnji kotač promjera 84,5mm pokreće motor. Jednom kada se zavrti, omogućuje biciklu održavanje velike brzine uz minimalan trud.
Kao da divovski kotač i motor nisu dosta, bicikl je sinkroniziran sa smartfonom. Kada stavite mobitel u za to predviđeno mjesto, aktiviraju se senzori koji omogućuju planiranje i slijeđenje određene rute, promatranje pritiska zraka u gumama, upozoravaju na nadolazeći promet, automatski uključuju svjetla te isključuju bicikl kada je parkiran.
Ostale specifičnosti uključuju između ostaloga i proziran vjetrobran, aerodinamičnu oplatu, i izrazito nekonvencionalan, ali totalno cool, izgled.