Dolaskom hladnog vremena stakla na automobilima se magle. To možda i nije toliki problem, no svakako je frustrirajuće kada ujutro gubite dragocjene minute dok čekate da vam se vjetrobran posuši. Na internetu se da pročitati svakakvih teorija - neki tvrde da treba puhati hladan zrak, drugi topli, neki tvrde da treba odškrinuti prozore, drugi ne, jedni zagovaraju teoriju da treba uključiti klimu, drugi ne...
Mark Rober je zato prvo teoretski razradio, a potom i eksperimentalno dokazao koja će kombinacija postavki dati najbrže rezultate. Da ne duljimo s kondenzacijom, relativnom i apsolutnom vlažnosti zraka, prezasićenom otopinom i ostalim fizikalnim postavkama, Roberovi rezultati kažu da je najbolje, i to ovim redoslijedom:
1. Uključiti ventilator na maksimum i usmjeriti ga na vjetrobran
2. Uključiti grijanje na najjače
3. Uključiti klimatizacijski uređaj
5. Isključite recirkulaciju zraka; neka u kabinu ulazi vanjski zrak
6. Malo otvorite bočne prozore
Ventilator i grijanje na maksimumu je logično, no Rober objašnjava i zašto je dobro uključiti klimu i pustiti zrak izvana. S uključenim grijanjem klima neće hladiti zrak, a ugrađeni isušivač će smanjiti vlažnost zraka u kabini. I pritom treba isključiti recikulaciju zraka i malo odškrinuti prozore jer vanjski (hladni) zrak ima manje vlage od unutarnjeg pa će kad se zagrije dodatno upiti vlagu s vjetrobrana.
Ova kombinacija, kaže Rober, može dvostruko brže odmagliti vjetrobrane.