Sviđa nam se

Jutarnji trik Jennifer Garner za održavanje linije može nam spasiti organizam i održati ga mladim

Piše: Žena Net / Vrijeme: 15:37 13.01.2018 / Rubrika:
Foto: Rodin Eckenroth/AFP
0

Ima veze s najvažnijim obrokom u danu

Naravno, mislimo na doručak jer je jutro vrijeme kada se organizam budi i spreman je za dnevne aktivnosti. Mnoge žene, uključujući i poznate dame, vole tekuće doručke u obliku smoothija koji tijelu daju dovoljno energije baš kao i klasičan doručak, a nekada i više.

Don’t be scared! It’s tastier than it looks! I started working with @bewellbykelly a few months ago to get ready for #PEPPERMINTmovie and have had her smoothie every day for breakfast since. Today, I decided to play scientist and see if my @onceuponafarm cold-pressed, organic purée (or baby food, if you’re a baby, but whatever) could be a substitute for fresh blueberries when I didn’t see any in the fridge. Yep, it could. 👏🏼👏🏼 —– #BeWELLSMOOTHIE recipe: 2 scoops @primalkitchenfoods collagen protein powder (hot tip: I prefer the Chocolate Coconut Collagen Fuel) 1 tablespoon ground flaxseed 1 tablespoon chia seeds 1 tablespoon almond butter (if no one’s looking I use extra…😬) 1 1/2 cups unsweetened almond milk Handful of fresh spinach Small handful of ice Very small handful of blueberries (please see almond butter. Also true here. 🤷🏻‍♀️) —– Mix all ingredients together in blender and enjoy.

A post shared by Jennifer Garner (@jennifer.garner) on

Glumica Jeniffer Garner ima 45 godina, a izgleda sjajno. Na Instagramu je objavila svoj jutarnji ritual kojim održava vitku liniju, a to je priprema zdravog smoothija. S obzirom da mora paziti što jede zbog uloge u nadolazećem akcijskom filmu Peppermint, ovaj smoothie ju zasiti, ali i daje dovoljno energije za snimanje.

Napitak je inače posebno osmislila celebrity nutricionistica Kelly LeVeque, a uključuje sljedeće:

  • 2 mjerice proteina
  • 1 žlica mljevenih lanenih sjemenki
  • 1 žlica chia sjemenki
  • 1 žlica maslaca od badema
  • 1 i pol šalica nezaslađenog bademovog mlijeka
  • šaka svježeg špinata
  • par kockica leda
  • malo borovnica

Sve sastojke treba izblendati u blenderu i napitak je gotov. Ovaj smoothie, piše Her, slijedi ‘Fab Four’ pravilo, što znači da ima dovoljno proteina, masnoća, vlakana i zelenila za obrok koji te satima drži sitim. Zvuči odlično pa vrijedi probati, zar ne? ;)

Piše: Žena Net / Vrijeme: 15:37 13.01.2018 / Rubrika:

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr