POLJUBAC TITANA / Znanstvenici najavili sudar dvaju supermasivnih crnih rupa, događaj će iskriviti prostor i vrijeme

28.2.2022.

Astronomi s Kalifornijskog tehnološkoga instituta (CalTech) najavili su sudar dvaju supermasivnih crnih rupa, a taj će događaj "iskriviti" prostor i vrijeme, prenosi portal The Sun.

Prema njihovu predviđanju, do stapanja će doći za otprilike deset tisuća godina, a spomenute crne rupe od nas su trenutačno udaljene oko devet milijardi svjetlosnih godina.

Svaka od supermasivnih crnih rupa ima masu koja je stotine milijuna puta veća od mase našeg Sunca, a njihov sudar bit će toliko intenzivan da će poslati gravitacijske valove kroz prostor i vrijeme.

Studija je objavljena u srijedu u časopisu The Astrophysical Journal Letters, a autori su istaknuli i sljedeće:

MISTERIJ NA NEBU /

Američka vojska digla borbene zrakoplove zbog NLO-a, građanin uspio snimiti s čime je imala posla

"Obično kada se galaksije spajaju, njihove crne rupe uvlače se prema sredini nove spojene galaksije i na kraju stvaraju još veću crnu rupu. Njihova golema sila tada gravitacijskim valovima remeti samo 'tkivo' svemira."

"Čini se da supermasivna crna rupa udaljena devet milijardi svjetlosnih godina od nas ima crnu rupu koja kruži oko nje. Kako se orbita smanjuje, tako se taj par približava spajanju. Dvojac kruži jedan oko drugog otprilike svake dvije godine", prenijela je spomenutu studiju na svojim stranicama i NASA.

Dvije supermasivne crne rupe trenutačno se nalaze na udaljenosti od 1950 astronomskih jedinica, što je otprilike 50 puta više od udaljenosti između Sunca i Plutona.

"Kada se par spoji za otprilike deset tisuća godina, očekuje se da će titanski sudar poslati gravitacijske valove diljem svemira i uzdrmati prostor i vrijeme", piše Science Daily.

Yu-Gi-Oh sevens