Agencija Zriha consulting provela je zanimljivo istraživanje o tome koliko su zapravo kandidati za gradonačelnika Grada Zagreba zanimlijvi građanima i što građane točno zanima. Naglasimo da rezultati ne znači da će građani tim kandidatim i dati svoj glas, već možda čak i upravo suprotno, da ne znaju tko su i što su radili.
Istraživanje o popularnosti kandidata provedeno je na tražilici Google za grad Zagreb u razdoblju od 8.3. do 27.3.2021. kako bi saznali koliko su pojedini kandidati za gradonačelnika grada Zagreba popularni, koliko ih potencijalni birači pretražuju te što ih zanima o njima.
Istraživanje je precizno pokazalo što se pretražuje, koliko, kao i to koristi li netko od kandidata oglašavanje na Google tražilici.
Istraživanje je trajalo 19 dana, i u tom razdoblju ukupno je 18.695 građana pretraživalo sljedeće kandidate: Davor Filipović, Tomislav Tomašević, Davor Nađi, Vesna Škare Ožbolt, Marina Pavković, Miroslav Škoro, Jelena Pavičić Vukičević, Renato Petek, Zvonimir Troskot, Joško Klisović, Mirando Mrsić, Otto Barić i Anka Mrak Taritaš.
Zanimljivo je da birače najviše zanima obitelj, porijeklo i životopis kandidata. Tako su, primjerice, u tražilicu upisivali pojmove:
- tko je davor filipović
- davor filipović obitelj
- vesna škare ožbolt program
- vesna škare ožbolt biografija
- tomislav tomašević program
- tomislav tomašević roditelji
- jelena pavičić vukičević suprug
- zvonimir troskot obitelj
- davor nađi biografija
- renato petek životopis
- miroslav škoro kontakt
- miroslav škoro gradonačelnik
- joško klisović obrazovanje
Između ostalog, istraživanje je i pokazalo da kandidati premalo koriste vrijedno digitalno oglašavanje u svojim kampanjama te da kod mnogih kandidata nedostaju i web stranice.