Trogir je prvi grad na obali koji se odlučio brendirati. Cilj im je privući turiste koje zanima povijest, ali i kultura življenja. Naglasak nije samo na povijesnim znamenostima, nego na majstorima, umjetnicima i obrtnicima koji žive i rade u Trogiru i koji postaju ambasadori turizma.
Uz povijesne znamenitosti po kojima je Trogir prepoznatljiv, turisti zastanu poslušati i klapsku pjesmu. No, Trogir je svoju 3600 godina dugu povijest odlučio promovirati kroz ljude koju tu žive i rade.
"Sve od gastronomije, zanata jako ih zanima. Samo počevši od zlatara, trogirskih rafiola... Zanima ih zašto ne raditi na brendu", objasnio je turistički vodič Neno Jukić.
Od obrtnika, umjetnika, pa sve do zlatara čija obitelj taj posao vodi 150 godina, a izrađuje jedinistveni nakit od koralja.
"I ja kad sam turist, kad idem na drugi kraj svijeta, uvijek tražim nešto što je autohtono, zato je bitno da se kroz tu priču o Trogiru i koralj kao nešto autohtono privuče", objasnio je zlatar MarinMiše.
Popularan je čuveni trogirski rafiol, ali želja kuhara je predstaviti zanemarene recepte i koristiti domaće namirnice...
Trogir se odlučio brendirati ne bi li produljio sezonu, ali i privukao imućnije turiste.
"Želimo turiste koje zaista zanima rad majstora Radovana na portalu katedrale. Turiste koje zanima autohtona ponuda, trogirski rafiol...", pojasnila je zamjenica gradonačelnika Trogira Ruža Kovačević.
Trogir će se pokušati istaknuti među sličnim destinacijama, a od povijesne baštine, gastronomske ponude, najvažniji su ljudi koji kontinuirano žive i rade u Unescovom gradu.