Korisnici Facebooka, Instagrama i Whatsappa diljem svijeta jučer su imali poteškoća u korištenju. Iako je kvar ubrzo uklonjen, još se jednom pokazalo koliko smo ovisni o društvenim mrežama.
Najbže rastuća društvena mreža
No, na tržištu se pojavila i jedna nova - Clubhouse, a njezinoj nagloj popularnosti pridonijeli su i poznati korisnici poput Marka Zuckerberga i Elona Muska. I u Hrvatskoj broj korisnika raste, a RTL-ova novinarka Nataša Vidaković provjerila je zašto je Clubhouse najbrže rastuća mreža ove godine.
Prije otprilike dva mjeseca Luka se priključio novoj društvenoj mreži - Clubhouse i, osim novih znanja, imao je prilike razmijeniti iskustva s ljudima diljem svijeta
"Koncipirana je oko soba. Bilotko može pokrenuti sobu sa nekom temom i može pozvati ljude da slušaju i može proglasiti neke, može dignuti neke od slušatelja na pozornicu da isto tako sudjeluju u razgovoru", kaže Luka Kladari stručnjak za računarstvo.
Za razliku od drugih društvenih mreža, razgovori se odvijaju
isključivo uživo i nemoguće ih je ponovno poslušati. A teme su
raznolike.
Luka kaže da postoji dosta velika koncentracija ljudi iz startup
svijeta, ljudi iz digitalnog marketinga i slično, a u zadnje
vrijeme vidi da su počeli dolaziti
i tehnolozi.
Razgovor istovremeno može pratiti najviše 5 tisuća ljudi. One
nešto manje sobe moderira i Tomislav, Hrvat s adresom u Londonu.
"U Clubhouseu to funkcionira na način da su svi po defaultu
slušatelji i tko god hoće digne ruku i može biti pozvan da
sudjeluje u razgovoru što se zna nama desiti da imamo u sobi po
nekoliko stotina ljudi i na neke interesantne teme svi živi hoće
pričati", kaže Tomislav.
A za veliku popularnost, prvenstveno u Americi, zaslužni su
brojni poznati korisnici poput Marka Zuckerberga, Oprah Winfrey
ili Elona Muska. Aplikaciji korisnici za sada, mogu pristupiti
samo uz pozivnicu već postojećih korisnika.
Trenutno se vrijednost Clubhousea procjenjuje na oko milijardu
američkih dolara. A širenjem i na ostale platforme ovoj mreži
uskoro predviđaju stotine milijuna korisnika.