"Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju", poručila je splitska tvrtka Dalmacijavino u novoj reklami za sok Pipi na kojoj dva muškarca u tangicama leže na plaži i drže se za ruke. Uz ilustraciju su dodali i svoj poznati hashtag #bolimepipi.
Popularni sok od naranče 80-ih je proslavila reklama u kojoj se pojavila tadašnja Miss Jugoslavije, Splićanka Ana Sasso.
Nova je kampanja na društvenim mrežama izazvala podijeljene reakcije, od izljeva bijesa do podrške i oduševljenja.
"Svaka čast!! Vidjeti ovu 'odu slobodi i ljubavi' u ova čudna vrimena daje nadu u bolje sutra. Bravo", "Naručit ću kašetu Pipija", "Ovo daje nadu u totalno propalo društvo! Bravo Pipi. Od sada jedini u frižideru!!!", "Jako sam vas voljela, sad još više", "Odsad pijem samo Pipi", "Bilo je i vrijeme, u 21. stoljeću smo, ljudi", pisali su jedni oni kojima se reklama svidjela.
Ostali su komentari bili u negativnijem tonu. "Ne valja nametati nešto što baš i nije normalno", "Ubi ti mene ako vise ikad popijem Pipi, gamadi jedna", "Više nikad Pipi, bljak", "Gnjusno, kakav marketing", "Prestrašno", "Ajoj, kakav fail", komentirali su oni kojima je ilustracija zasmetala.
Inače, za ovaj odličan marketinški potez zadužen je direktor Dalmacijavina, Luka Diel-Zadro, pišu 24sata.