Sami kreiraju sadržaj / Predsjednica VS. premijer: Tko je popularniji političar na društvenim mrežama?

Image
Foto: PIXSELL, arhiva

Istrtažili smo tko je u borbi na društvenim mrežama spretnije i sretnije našao put do svojih pratitelja

16.2.2019.
9:35
PIXSELL, arhiva
VOYO logo

Za predsjednika SAD-a Donalda Trumpa društvene mreže su, kako sam tvrdi, jedini način da kaže istinu i nikad ih neće prestati upotrebljavati. Ne znamo koliko su naši političari iskreni u virtualnom svijetu, ali što se vlade i Ureda predsjednice tiče, tvita se, šera, fejsa - na veliko. 

Predsjednica Kolinda Grabar Kitarović pristuna je na svim društvenim mrežama. Najpopularnija je hrvatska političarka u virtualnom svijetu. U njezinu uredu kažu kako, iako joj pomažu sherati i lajkati, većinu posla ipak voli obaviti sama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Primjetit ćete razliku, moram priznat iskreno, kad predsjednica objavi nešto sama, onda to obično bude prisnija poruka. Nedavno je bio slučaj s Huanitom. To je predsjednica sve sama objavila. Rekla je 'idemo tako' i sama stavila", kazala je Ivana Crnić, glasnogovornica Ureda predsjednice.

Tko je bolji na Twitteru, a tko na Facebooku?

Virtualni svijet voli i premijer Andrej Plenković. Ima gotovo 30.000 pratitelja na Twiteru. To je jedina virtualna mreža na kojoj više pratitelja ima Vlada nego predsjednica. Stoga i ne čude brojke: Vlada je 2018. objavila 3142 tvita. To su 
262 objave na mjesec, odnosno i do 9 tvita na dan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najviše pratitelja, njih gotovo 760 tisuća, predsjednicu prati na Facebooku, dok 155 tisuća prati rad Vlade. Instagram, kao nova mreža u političkom svijetu, privukla je 354.000 u korist predsjednice, dok Vladu prati samo 3.795 korisnika. Očekivano, Twitter je mreža na kojoj pobjeđuje Vlada: 170 tisuća tviteraša prati njihove objave, dok 114 tisuća tvita s predsjednicom.

"Ja se definitivno moram opredijelit za Kolindu Grabar-Klitarović ja mislim da ona jako dobar posao na mrežama radi i da je jako svjesna koliko društvene mreže mogu imati utjecaj na kreiranje imidža", rekla je Ivana Belošević, strateg za društvene mreže RTL-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatski sabor najlošiji

No u slučaju Hrvatskog sabora, takav imidž je izostao. Jer ta politička institucija nije prisutna ni na jednoj društvenoj mreži. Većina zastupnika želi da tako i ostane.

"Nekako bi se onda postavilo pitanje: tko bi to vodio, i na kakav način, i kakve stvari bi se objavljivale?", kazao je saborski zastupnik Bojan Glavašević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne znamo kakve bi se stvari objavljivale, ali gotovo je sigurno da ako Sabor otvori profil, primjerice na Facebooku, većina situacija  bila bi, popularno rečeno, itekakao viralna i šerana.

Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo