Predoslovno shvatili da seks prodaje sve

Proizvođači prezervativa doslovno su shvatili poruku 'seks prodaje sve'. Osim na pakiranje, reklame su odlučili početi stavljati i na sam kondom.

14.3.2011.
13:13
VOYO logo

Novi kondomi Graphic Armora, tzv. kondomi sa slikom, osim na pakiranju, reklamu će imati i na samom prezervativu. Radi se o slikama u boji koje su zadovoljile sva sigurnosna pravila.

Za početak su izdali liniju kondoma Kiss, od kojih prvi krase Gene Simmons i njegov dugi jezik. Prije ljeta trebao bi se pojaviti i prezervativ s likom Paula Stanleyja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Adam Glickman, izvršni direktor Condomaniea, kaže da su u pregovorima s raznim tvrtkama, proizvođačima energetskih pića i dizajnerima o postavljanju njihovih poruka i loga na prezervative.

Ovim potezom nasrtljivi marketing uistinu će se uplesti u najintimnije dijelove naših života, msnbc.msn.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Još o kondomima:

arti-201102090333006 arti-201011240108006 arti-201010200261006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo