Facebook ponovno uvodi promjene, a ove najnovije već su dočekane brojnim negodovanjem. U testiranju svoje nove opcije Facebook je odlučio ukloniti nesponzorirane objave iz regularnog "news feeda" i tako uvesti nemir među one koji do svoje publike dolaze putem društvenih mreža, piše The Guardian.
Novi sistem trenutno se testira u šest država, uključujući Srbiju, Slovačku i Šri Lanku, a doznaje se kako se sve nesponzorirane objave sada pojavljuju u zasebnom "feedu", dok je onaj glavni koji vidimo na početnoj stranici rezerviran za objave naših prijatelja te sponzorirane objave.
Zbog ove promjene, korisnici Facebook stranica primijetili su pad aktivnosti korisnika za čak 60% do 80%. Ukoliko ovakvo stanje ubuduće bude sve češće prisutno, ova promjena mogla bi uništiti manje Facebook stranice, kao i one veće koje se oslanjaju na društvene mreže kao primarni izvor posjeta svojim stranicama.
Povodom novih promjena oglasio se i Facebook koji tvrdi kako rade na tome da korisnike povežu s objavama koje oni smatraju najvažnijima. Prema njima, ljudi žele jednostavniji način kako bi vidjeli objave svojih prijatelja i članova obitelji, zbog čega su tijekom testiranja uveli dva odvojena "feeda", jedan posvećen objavama naših prijatelja i drugi posvećen objavama s Facebook stranica koje nisu plaćene. Dodaju i kako za sada nemaju u planu ovu promjenu primijeniti na sve države.