Lufthansa je tužila putnika koji se nije pojavio na letu za posljednju dionicu svog putovanja koje je rezervirao i platio.
Radi se o praksi koju koriste neki putnici kako bi kartu platili jeftinije. Putnici koji presjedaju na nekoj lokaciji ne nastavljaju put do finalne destinacije jer im je tako put jeftiniji.
Na primjer, netko tko leti iz New Yorka do San Francisca može kupiti jeftiniju kartu od New Yorka do Lake Tahoea s presjedanjem u San Franciscu. Jednom kada stigne u San Francisco jednostavno ne nastavi svoj put, odnosno ne pojavi se na letu od San Francisca do Lake Tahoea.
Lufthansa je tako tužila putnika koji je kupio karte za povratni let iz Osla za Seattle, s presjedanjem u Frankfurtu. Putnik se pojavio na svim letovima, ali nije se pojavio na povratnom letu iz Frankfurta za Oslo. Umjesto toga bukirao je drugi Lufthansin let od Frankfurta do Berlina.
Lufthansa je putnika tužila zbog kršenja pravila i uvjeta kompanije i traže od njega 2112 eura kompenzacije. Berlinski sud odbacio je tužbu, ali je glasnogovornik Lufthanse za CNN potvrdio da je tvrtka već uložila žalbu.