Koja je razlika između Ladinog automobila i loptice za golf? Kada snažno udarite lopticu za golf, prijeći će veću udaljenost nego Lada. Jedna je to od mnogobrojnih verzija još mnogobrojnijih viceva o ruskom proizvođaču automobila, piše dpa.
Međutim, Lada će u novi pokušaj ispravljanja imidža i reputacije u automobilskom svijetu. Vrlo važno, prošlost ih ne zanima.
"Namjera nam je do 2018. postati profitabilnom kompanijom", kazao je direktor Nicolas Maure za dpa, istaknuvši da će Lada pretendirati na europska tržišta, primjerice na njemačko.
Lada je, globalno gledajući, prodala više od 20 milijuna automobila, a dio njih i dalje se može vidjeti na ruskim cestama. Danas drže 20 posto ruskog tržišta.
No, spremaju iskorak. Od slijedećeg će mjeseca u Njemačkoj testirati Vesta model, za koji ističu da je "vrlo dinamičan, snažan i nevjerojatno atraktivan".
Nisu slučajno izabrali Njemačku kao priliku za tržišni iskorak. "Želimo ponuditi Vestu na jednom od najzahtjevnijih europskih tržišta i pokazati ruskim vlasnicima naših automobila da taj model dobro kotira i u inozemstvu. Nakon toga, pokušat ćemo se probiti na tržištima Bliskog istoka, Afrike i Južne Amerike", najavio je Maure.
Vesta će biti model konkurentan jeftinim modelima drugih proizvođača.
U Ladinoj proizvodnji danas važan dio čine roboti, koji su istisnuli desetke tisuća radnika, a žele li postići profitabilnost morat će dodatno smanjiti troškove rada.