POGODILI U SRIDU / Knedla u grlu, suza na licu: John Lewis objavio je novu božićnu reklamu i postoji razlog zašto je svi hvale dok jecaju

Image

Autori reklame obradili su jednu izuzetno tešku društvenu temu

10.11.2022.
13:55
VOYO logo

Tvrtka John Lewis & Partners (robne kuće koje posluju diljem Ujedinjenog Kraljevstva) objavila je u četvrtak ujutro svoju tradicionalnu božićnu reklamu te u potpunosti iz priče izbacila lažni snijeg, slavne osobe, preslatke ljubimce, zvukove zvončića i nasmiješena lica.

Dapače, autori reklame obradili su jednu izuzetno tešku društvenu temu s ciljem da zastanete na trenutak i zapitate se kako se možete uključiti, pomoći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prikazuje ta reklama sredovječnog muškarca kako se svom silom trudi naučiti skejtati dok praktički jedinu božićnu notu u pozadini daje neobična obrada hita "All The Small Things" grupe Blink 182.

Tijekom prvih šezdesetak sekundi reklame prosipa taj muškarac na sve strane, diže se te potom iznova lomi koljena, laktove i gležnjeve, a sve kako bi na božićno jutro spreman dočekao Ellie.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
JADAN MLADOŽENJA /

Najluđi razlog za otkazivanje svadbe ikad: 'Obično, kad otkažu svadbu, mlade su ili bijesne ili tužne, a ona je bila sretna'

Image
JADAN MLADOŽENJA /

Najluđi razlog za otkazivanje svadbe ikad: 'Obično, kad otkažu svadbu, mlade su ili bijesne ili tužne, a ona je bila sretna'

Tu redatelji otkrivaju tko je nesigurna i sramežliva Ellie, odnosno da je glavni junak učio skejtati samo kako bi joj se približio, našao zajedničku temu te u njoj probudio snagu da mu pruži šansu.

"Preko 108.000 djece nalazi se unutar britanskog sustava zbrinjavanja", ističu autori reklame na samom svršetku dok posljednji kadrovi prikazuju Ellie kako pristaje ući u kuću potencijalnih udomitelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pojasnimo, "care system" sustav je zbrinjavanja djece ili mladih osoba, a neki od najčešćih razloga za zbrinjavanje uključuju zlostavljanje, zanemarivanje, invaliditet roditelja ili djeteta, raskol unutar obitelji, bolesti...

Reklama je nazvana "Početnik", a od objave do ovog trenutka zaslužila je isključivo pozitivne kritike javnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo