Ljetne vrućine osim neugodnih mirisa sa sobom su donijele i nimalo lijepe prizore, od kojih nažalost ne možemo pobjeći. S ulica se preselilo i na naše monitore. Zadebljanje oko placa ili stručnije nazvano čukalj - oteo je medijski prostor čak i slavnoj Kim Kardashian, jer od bombastičnih reklama koje nam iskakaču po društvenim mrežama i internetskim stranicama, ne možemo živjeti.
A s reklama super stručni i pametni eksperti prodaju nam svojevrsni korektor koji čukljeve riješava kao od šale.
Čukljevi nas vrebaju sa svih strana. Rijetko tko zna što su, a kamoli kako se liječe. To su naravno iskoristili lažni doktori.
To su, poručuju nam glumci s reklama, izrasline na stopalima koje se javljaju tik uz korijen palca, a zapravo predstavljaju nakupinu naslaga soli, koju ne možete otkloniti bez operativnog zahvata
Nakon što smo u Zagrebu pronašli puno vlasnika ovog nimalo lijepog modnog assesoara, krenuli smo u potragu kako ih izliječiti.
Na internetu nije problem naći rješenje. Na jednoj stranici korektor za čukljeve sa smiješkom nam prodaje liječnik Martin Gudelj, a na drugoj uz taj isti proizvod smješka se liječnik opće medicine Kristijan Dabac. Niti jednog niti drugog ne poznaje internet tražilica, a bogme ni nijedna ordinacija. Oni ne postoje.
"Tu se radi o nepoštenoj poslovnoj praksi i to zavravajućoj praksi. Znači kada vi tvrdite da neki proizvod ima osobine da nešto liječi, a u stvarnosti ne liječi i nema dokaza da liječi - vi time zavravate potrošača. Posebno ukoliko se pozivate na nekog dokotora i na neku polikliniku koji doista ne postoje i tvrdite da je on preporučio upotrebu nekog proizvoda", izjavila je odvjetnica društva Potrošač Dijana Kladar.
Neznanje i strah od liječnika preduvjet su da bismo nasjeli na ovakve reklame. Našu lakovjernost debelo koriste samoprozvani liječnici i stručnjaci kako bi nam prodali razne eliksire mladosti, tablete od kojih ćemo smršavjeti u 5 dana, sprave za ispravljanje čukljeva i tko zna što još sve ne.
Koliko god tražili, nigdje nećete naći neka relevantna istraživanja o proizvodima niti podatke o tvrtki koja ih proizvodi. Ali zato sve vrvi lažnim obećanjima da će riješiti vaš problem.
"Takve slučajeve treba prijaviti inspekciji. Unutar Ministarstva
gospodarstva postoji tržišna inspekcija koja bi trebala istražiti
slučajeve i sankcionirati ih.
Na dnu stranice trebale bi biti stranice o firmi, ako neka
stranica nema podatke o firmi to je već sumnjivo. Moj savjet je
da probate kupovati od provjernenih firmi jer na taj način imate
garanciju", rekla je Kladar.
No ljudi ipak kupuju kod neprovjerenih prodavača. Poslije se nasamareni žale, ali gotovo im je - na njihove nezadovoljne postove nitko ne odgovara.