Na početku reklame se vidi mlada Kineskinja koja stavlja rublje u perilicu dok joj se nabacuje crnac čiji su odjeća i lice prekriveni bojama.
Kada joj se muškarac približi ona mu stavi tabletu za pranje rublja u usta i ugura ga u perilicu. Nakon što pranje završi iz nje izlazi muškarac Kinez.
Korisnici Weiboa, kineske verzije Facebooka, izrazili su ogorčenost ovom reklamom koja je sada obišla svijet.
"Ako ne razumijete zbog čega je ovo rasistički onda ste rasist", "Bože, zar Kineze ne uče o rasama", neki su od komentara na društvenim mrežama.
Ova reklama nije original.
Nastala je po uzoru na talijansku reklamu u kojoj žena ugura svog muškarca u perilicu s deterdžentom za šareno tublje, a i z nje izađe crni muškarac. Poruka reklame je "Boja je bolja".
Firma Qiaobi nije odgovarala na komentare niti upite medijskih kuća o ovom događaju.