DESET TOČAKA IDENTITETA /

'Hrvati vole kave, druženja, izlaske...' Stručnjaci odlučili! Ovako će nas reklamirati u svijetu!

'Kroz vrlo složenu i sofisticiranu metodologiju identificiralo se deset točaka hrvatskog identiteta'

25.4.2019.
21:50
VOYO logo
Image

Poljupci i razdragani pogledi: Premijer i predsjednica u rijetko viđenom izdanju

Image

Poljupci i razdragani pogledi: Premijer i predsjednica u rijetko viđenom izdanju

Vrlo je srdačno premijer Plenković dočekao predsjednicu Kolindu Grabar-Kitarović koja je u Banske dvore stigla kako bi Vladi predstavila rezultate rada svoje Radne skupine za razvoj identiteta i brenda Hrvatske.

Premijer je predsjednicu dočekao na ulazu, uz pozdrav pao je i poljubac pa se može zaključiti da u predizborno vrijeme vlada idila između Pantovčaka i Banskih dvora. Dojam je da se slažu i oko prezentiranih rezultata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odnosi su i više nego harmonični jer poljubac nije pao samo na početku već i na odlasku. Ono što je najbitnije, platforma o brendiranju se sviđa Vladi. Na njoj su radili najveći PR i marketinški stručnjaci, a definirali su deset područja koja će biti komunicirana prema stanovnicima, javnosti i turistima kroz diplomaciju, gospodarstvo i vanjsku politiku.

Osim kulture, tradicija i sporta, bit će komuniciran i hrvatski mentalitet, kakvi mi jesmo. Kroz to bi se trebao dizati dojam Hrvatske u svijetu. Sami sastanak je trajao više od dva sata, ali bio je i jedan sastanak prije ovog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ono što je ova radna skupina napravila jest kroz vrlo složenu i sofisticiranu metodologiju identificirala deset točaka hrvatskog identiteta i oko toga uklopila priču koja je srž marke ili brenda", rekla je predsjednica radne skupine PRH Dubravka Sinčić Ćorić, na što se nadovezao i predstojnik Ureda predsjednika Vlade Zvonimir Frka-Petešić:

"Ovo je nacionalni projekt i to je nešto gdje nije ideja nametnuti jedan imidž ili nešto što nismo već cijeli projekt ima svrhu izvući ono što uistinu čini naš identitet."

Skandinavci su hladni, Švicarci proračunati, a Hrvati otvoreni, vole se družiti, izlaziti van, sjediti na kavama i imaju poseban karakter. To je suština i na tome će se komunicirati hrvatski nacionalni identitet u svijetu idućih nekoliko godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo