DESET TOČAKA IDENTITETA / 'Hrvati vole kave, druženja, izlaske...' Stručnjaci odlučili! Ovako će nas reklamirati u svijetu!

'Kroz vrlo složenu i sofisticiranu metodologiju identificiralo se deset točaka hrvatskog identiteta'

25.4.2019.
21:50
VOYO logo
Image

Poljupci i razdragani pogledi: Premijer i predsjednica u rijetko viđenom izdanju

Image

Poljupci i razdragani pogledi: Premijer i predsjednica u rijetko viđenom izdanju

Vrlo je srdačno premijer Plenković dočekao predsjednicu Kolindu Grabar-Kitarović koja je u Banske dvore stigla kako bi Vladi predstavila rezultate rada svoje Radne skupine za razvoj identiteta i brenda Hrvatske.

Premijer je predsjednicu dočekao na ulazu, uz pozdrav pao je i poljubac pa se može zaključiti da u predizborno vrijeme vlada idila između Pantovčaka i Banskih dvora. Dojam je da se slažu i oko prezentiranih rezultata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odnosi su i više nego harmonični jer poljubac nije pao samo na početku već i na odlasku. Ono što je najbitnije, platforma o brendiranju se sviđa Vladi. Na njoj su radili najveći PR i marketinški stručnjaci, a definirali su deset područja koja će biti komunicirana prema stanovnicima, javnosti i turistima kroz diplomaciju, gospodarstvo i vanjsku politiku.

Osim kulture, tradicija i sporta, bit će komuniciran i hrvatski mentalitet, kakvi mi jesmo. Kroz to bi se trebao dizati dojam Hrvatske u svijetu. Sami sastanak je trajao više od dva sata, ali bio je i jedan sastanak prije ovog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ono što je ova radna skupina napravila jest kroz vrlo složenu i sofisticiranu metodologiju identificirala deset točaka hrvatskog identiteta i oko toga uklopila priču koja je srž marke ili brenda", rekla je predsjednica radne skupine PRH Dubravka Sinčić Ćorić, na što se nadovezao i predstojnik Ureda predsjednika Vlade Zvonimir Frka-Petešić:

"Ovo je nacionalni projekt i to je nešto gdje nije ideja nametnuti jedan imidž ili nešto što nismo već cijeli projekt ima svrhu izvući ono što uistinu čini naš identitet."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skandinavci su hladni, Švicarci proračunati, a Hrvati otvoreni, vole se družiti, izlaziti van, sjediti na kavama i imaju poseban karakter. To je suština i na tome će se komunicirati hrvatski nacionalni identitet u svijetu idućih nekoliko godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo