čip koji vas zove na mobitel /

Ako ste osoba koja često zaboravlja kišobrane, hrvatski inženjeri imaju jedinstveno rješenje za vas!

Čovjeku koji hoda po kiši treba kišobran. Ako je čovjek koji hoda malo zaboravan, onda mu treba mnogo novaca za kišobrane. Za takve su hrvatski inžinjeri i hrvatski dizajneri izmislili jedinstveni, antirecesijski kišobran

20.9.2016.
22:32
VOYO logo

Ne postoji čovjek koji u životu nije izgubio barem pet kišobrana.

Ali čip koji ugrađuju u ove kišobrane sam će vas nazvati na mobitel. Ta se aplikacija zove Kisha, a dio je priče koja niče ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"2010. godine kad je u Hrvatskoj krenula recesija primjetili smo da su ljudi jako deprimirani i tužni i osjetili smo nekakvu moralnu obavezu da nešto poduzmemo, htjeli smo nešto proizvoditi. Tada smo se bavili sunčanim naočalama i kišobranima, a kako su sunčane naočale teške za proizvoditi, onda smo rekli ok, idemo probati kišobrane", rekao je Marin Rogić, direktor tvrtke 'Hrvatskih kišobrana'.

Time su zakoračili u monopol drevnog kineskog tržišta. Ali su mudro, protiv Kineza, krenuli njihovim tajnama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nataša, moja supruga je uspjela uvjeriti kineze da nam prodaju kompletnu tehnologiju, instalirali smo liniju u kaznionici Lipovici i tamo krenuli s proizvodnjom", dodao je Rogić.

Od kaznionice su dogurali do postrojenja u Zaprešiću, koje je zapravo carstvo žena. U proizvodnji je 30 dama i gospodin Božo.

"Pa zadovoljan sam s njima, stvarno su ok i korektne. Ne maltretiraju, nego paze", rekao je zaposlenik Božidar Bogdan.

Nije nam dugo trebalo i da primjetimo kako jedna na Božu pazi posebno.
Preko svojih su strojeva dugo gledali malo kišobrane, malo jedan drugoga i -rodila se ljubav.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To je vjerojatno tajna tih 750 kišobrana koje proizvodu dnevno. 

Proizvodnja je prvo počela s najobičnijim kišobranima, a sad na njima imaju gotovo sve - od bilo kakvih fotografija, do dizajna poznatih hrvatskih autora preko ovakvih kišobrana na kojima je ručno nacrtana scenografija hrvatskih gradova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posljednja su novost 3D kišobrani. A njih već izvoze u Italiju, Njemačku, Japan, SAD...

"Zato što je moderan, dotjeran, poseban, drugačiji. To je sve najvažnije kod kišobrana? To je sve najvažnije kod žena koje drže do sebe", tvrdi Dajana Vuksan, dizajnerica Hrvatskih kišobrana.

Sve vam ovo uopće nismo ispričali bezveze jer u četvrtak kreće jesen, a dosadna kiša tada pada u prosjeku - svaki treći dan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo