Imati šefa za "frenda" na Facebooku Hrvatima nije privlačna ideja

Image
Foto: Customerthink.com

Imati svog šefa za "frienda" na Facebooku ne čini se privlačnom idejom velikoj većini ispitanika u internet anketi portala MojPosao.

30.6.2015.
14:23
Customerthink.com
VOYO logo

U anketi provedenoj na više od 700 ispitanika tražio se odgovor na pitanje imaju li zaposlenici svog nadređenog kao prijatelja na Facebooku i kako je do toga došlo.

Budući da su društvene mreže sve više prisutne u poslovanju, privatni su profili mnogih korisnika postali i poslovni pa imati i poslovne kolege na listi prijatelja nije neobično. No, izgleda da šefovi nisu toliko rado viđeni gosti na Facebook profilima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šefa kao prijatelja na Facebooku ima svega 15 posto ispitanika.

Najviše ispitanika iz te skupine odgovara da su ga "prikopčali" jer im je sam šef poslao zahtjev za prijateljstvom (9 posto). Neki od ispitanika navode kako su prihvatili zahtjev jer su imali osjećaj da ga "ne bi bilo pametno odbiti".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedna ispitanica priznaje da je prihvatila zahtjev šefice za prijateljstvo na društvenoj mreži "radi lakšeg sporazumijevanja u poslu", ali dodaje kako joj je "ponekad neugodno 'lajkati' neke stvari jer misli da će šefica to vidjeti“. Druga pojašnjava da je ograničila sve što se može vidjeti na njenom profilu.

Zahtjev za prijateljstvom na Facebooku šefu je poslalo šest posto ispitanika. Nekima od njih šefovi su bili na listi prijatelja i prije nego što su postali njihovi zaposlenici, dok su se drugi sa šefom jednostavno sprijateljili.

„Zapili smo se skupa pa sam ga odlučio dodati“, priznaje jedan ispitanik svoje motive.

Oni koji nemaju svog šefa kao prijatelja na Facebooku većinom za to navode tri razloga: neki ni sami nemaju Facebook profil, drugi jednostavno ne žele šefa za virtualnog prijatelja ili pak kažu da je njihov šef "stara garda i nije na Fejsu".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Privatni i poslovni život nikad ne idu zajedno“, kaže jedan ispitanik, a drugi dodaje: „Mislim da je Facebook privatna stvar i da svaka osoba ima pravo na privatnost.“

Svega tri posto ispitanika iz ove skupine odbilo je šefov zahtjev za prijateljstvom, a jedan posto zahtjev još uvijek nije potvrdio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo