To znači da će korisnici od sada moći koristiti GIF, taj stari no još uvijek popularni grafički format za prikazivanje slika. Kratki klipovi "zaigrat" će na korisničkim profilima čim netko dođe na njihove profilne stranice. Tehnički, Facebook tu novinu naziva "profilni video", piše Business Insider.
Profilni video kao GIF
"Profilni video prikazat će vas kako do sada niste mogli i doslovno dati novu dimenziju vašem profilu", objavio je Facebook na svome blogu.
Osim toga, Facebook će od sada omogućiti korisnicima da im se nakratko, ovisno o nekom vremenski zadanom događaju (recimo godišnjem odmoru ili finalu Lige prvaka) automatski promijeni profilna sliku. Naravno, prilagođenu tom događaju, koja će se, kada događaj prođe, automatski vratiti na prijašnju sliku.
NOVI FACEBOOK VIRUS: Dislike još uvijek ne postoji, nemojte ga instalirati
Redizajnirani profil i na mobitelima
Kada, recimo, Facebook aktivira svoj filter profilne slike u duginim bojama u vrijeme održavanja Parade ponosa, 26 milijuna ljudi koji ga koriste neće se više morati sami gnjaviti time da vrate staru profilnu sliku.
Novost je i mogućnost postavljanja više vijesti na vrh svoje profilne stranice, uključujući novi jednoredni "bio" odjeljak s informacijom o tome gdje radite, a skupa s pet pripadajućih fotografija.
JESTE LI SPREMNI: Facebook i Samsung dostavljaju virtualnu stvarnost na vaš telefon!
Sve te informacije bit će prikazane na vrhu korisničkog profila. Facebook je također promijenio izgled profila na mobitelima centrirajući profilnu sliku.