No sada autori više neće biti u stanju monetizirati svoje kanale dok ne budu imali barem 10.000 lifetime pregleda, što znači pregleda svih videa na svome kanalu, piše Business Insider.
Prvo provjera sadržaja, a zatim zarađivanje
Nakon što kanal dosegne taj prag, YouTube će ga pregledati da li je u skladu s politikom tvrtke te će mu tek onda dopustiti zarađivanje.
YouTube kaže kako je ovo dizajnirano kako bi se odvratili razni varalice i kreatori sadržaja koji koji krše pravila YouTubea da zarađuju na ovoj platformi.
"Za par ćemo tjedana dodati i proces recenziranja novih kreatora koji se prijave za članstvo u YouTube Partner Programu. Nakon što kreator bude imao 10k lifetime pregleda na svome kanalu, mi ćemo pregledati jesu li njegove akivnosti u skladu s našim pravilima", rekla je Ariel Bardin, članica uprave YouTubea.
HRVATSKA YOUTUBERICA: 5 savjeta kako napraviti brend i zaraditi na Youtubeu
Bojkot velikih brandova
YouTube se našao pod paljbom jer se se reklame nekoliko velikih brandova pojavljivale uz uvredljive video snimke, i slične sadržaje upitnog karaktera. Zbog toga je preko 250 brandova zaledilo svoju reklamne kampanje na YouTubeu.
Analitičar Nomura Instinet procijenio je kako bi gubici zbog bojkota mogli doseći sumu od 750 milijuna dolara.