Ovi ultra jeftini uređaji su ključ za privlačenje potrošača i novih korisnika smartphonea na velikim, ali netaknutim tržištima poput Indije i Indonezije.
No, ove tvrtke imaju sve veće apetite. Jedan od njihovih ciljeva je i proizvodnja 4G LTE smartphonea koji imaju istu procesorsku snagu kao što je imaju Samsungovi i Appleovi premium uređaji.
One su također daleko inovativnije u smislu postavljanja tržišne strategije, upravljanja lancem opskrbe i proizvodnje hardvera .
U novom izvješću koje je objavio BI Intelligence, objašnjeno je zašto će globalne internet i mobilne tvrtke sve više morati surađivati s tvrtkama kao što su Xiaomi i Micromax - da ne spominjemo Lenovo, Huawei, ZTE, Coolpad, Karbonn i druga imena.
Zaključak studije je da će morati surađivati ako ne žele propustiti sljedeću fazu rasta mobilne tehenologije na tržištima u razvoju.
Kombinirano, top 5 kineskih i top 2 indijska proizvođača nadmašili su Apple: