Britanska tvrtka HPI Spec Check provela je zanimljivo istraživanje kako bi otkrila koji se kupci automobila ne libe odriješiti "kesu" kada je dodatna oprema u pitanju, piše autoholik.net.
Prema njihovim rezultatima, na tvorničke dodatke daleko najviše troše kupci Porschea, prosječno 7394 funte, što je gotovo dvostruko više od kupaca BMW-a koji su se smjestili na drugom mjestu sa "skromne" 3892 funte.
Treću poziciju zauzimaju kupci Mercedes-Benza koji za dodatnu opremu izdvajaju oko 3510 funti po automobilu, dok su se na četvrtom mjestu pomalo neočekivano našli kupci MInija sa 2974 funte. Prvu petorku zaokružuju kupci Audija sa 2370 funti.
Pogledamo li određene modele, uvjerljivo prednjače kupci Porsche Cayenna sa prosječno 9924 funte, a slijede ih kupci BMW-a X5 sa 7996 funti, Mercedes-Benza SLK sa 6290 funti te Audija R8 i A8 sa 5351, odnosno 5338 funti.
Za usporedbu, kupci Vauxhall Insignije (Opel Insignia) na dodatnu opremu u prosjeku troše samo 1400 funti po automobilu, a VW Golfa 400 funti manje.
Recimo na kraju da se podaci odnose na dodatke naručene na britanskom tržištu u posljednjih šest mjeseci. Istraživanjem je obuhvaćeno ukupno 19 proizvođača, a ukupna vrijednost dodatne opreme iznosi čak 75 milijuna funti.