Na otvaranju novog krila Ferrarijevog muzeja u Maranellu u Italiji mogli su se vidjeti finalisti LaFerrari dizajna.
Projekt se vodio pod kodnim nazivom F150, a tvornica je imala tri modela. Svi su dizajnirani unutar kuće bez spominjanja legenadrnog dizajnera Pininfarine. Dva dizajnerska modela nose nazive Tensostruttura i Manta, a oboje su završeni u svibnju 2011.
Ferrari kaže da je glavni projekt završen u kolovozu prošle godine, otprilike sedam mjeseci prije automobilskog sajma u Ženevi 2013.
Prikazali su i nedovršenu unutrašnjost jednog dizajna LaFerrarija, zajedno s hibridnim pogonskim sklopom. Temelji se na produženoj 458 platformi zajedno s istaknutim specijalno proizvedenim motorom od 789 KS V-12 i 161 KS električnim motorom koji je testiran uz pomoć vozača Formule 1 Fernanda Alonsa.
Ferrarijev "Dual Frame" prototip pokazuje želju za eksperimentiranjem ove talijanske marke. Naime, kod F50 putnički prostor je postavljen na elastične blokove unutar krutih šasija, a cilj je bio izolirati sve putnike od buke i vibracija.
Dva su prototipa testirana između 2000. i 2005., jedan sa V-8, a drugi sa V-12 motorom. Ipak, nakon osrednjih rezultata, Ferrari je napustio ovaj projekt.