U istom razdoblju prošle godine prodano je 4073 nova automobila, što znači da je prodaja ove godine slabija za čak 37,19 posto, piše Autoportal.hr.
U prva četiri mjeseca 2012. godine u Hrvatskoj prodano je 13.390 novih automobila, što je pad od 8,75 posto na isto razdoblje prošle godine, kada je prodan 14.561 automobil.
Što se pojedinačnih rezultata tiče najprodavanija marka je Volkswagen, koji je jedini zabilježio rast i prva četiri mjeseca prodao 1773 novih automobila, što je 12,94 svih prodanih automobila na tržištu.
Iza Volkswagena se smjestio Peugeot koji je od početka ove godine prodao 1169 automobila i njihov udio na tržištu je 7,25 posto. Na trećem i četvrtom mjestu su Renault i Opel, ali oni odnosu na 2011. bilježe pad. Rast su u prva četiri mjeseca ostvarili: Citroen, Hyundai, Kia, Nissan, Audi, BMW, Seat, Fiat, Volvo, Mitsubishi, Mini, Porsche, Land Rover, Lancia, Lexus, Jeep.
Pad su ostvarili: Škoda, Chevrolet, Ford, Toyota, Dacia, Suzuki, Mazda, Mercedes, Honda, Alfa Romeo, Smart, Subaru, Lada.