Baziran na najnovijem aluminijskom XJ Supersportu s produženim međuosovinskim razmakom i paketima Sport i Speed Pack, Jaguarov taksi s Nürburgringa ima 510 KS, 5-litarski V8 motor s turbokompresorom i razvija maksimalnu brzinu od 278 km/h, ali bez taksimetra.
Frank Klaas, direktor komunikacija za Jaguar Land Rover, rekao je: "Već neko vrijeme provodimo uspješan program vožnje u našem test-centru budući da je to najbolje mjesto za demonstraciju dinamičkih sposobnosti postojećih modela Jaguar XF, XJ i XK."
"Ustanovili smo da od tih modela XJ Supersport najviše iznenađuje novinare svojom brzinom jednostavno zato što ga doživljavaju kao veliki luksuzni automobil. XJ je oboje, naravno, ali njegova aluminijska arhitektura podrazumijeva da je ujedno i čvrst i lagan, zbog čega je jako dobar na stazi. Naš tim inženjera osmislio je ovu posebnu Nürburgring taksi-verziju, u kojoj naši obučeni vozači putnike mogu provesti vrlo vrućim krugovima!"
Završni lak u netipičnoj, mat sivoj boji i vanjskim paketom Sport Pack, Jaguar Nürburgring taksi dolazi i s paketom Speed Pack – koji podiže elektronički ograničenu brzinu s 248 km/h na 278 km/h – ali je inače mehanički standardan.
Unutra se, naravno, krije velik prostor za četiri osobe, iako su neke uobičajene značajke udobnosti XJ-a zamijenjene kako bi putnici sigurno sjedili na svojim mjestima tijekom vrlo brze vožnje. Nema standardnih kožnih grijanih i hlađenih sjedala, nego su umjesto njih ugrađena četiri trkaća sjedala, od kojih je svako opremljeno pojasevima u četiri točke. Promjene na unutrašnjosti zaokružene su prilagođenim zaštitnim kavezom.