Drugim rijačima, vaša će se Instagram stranica uskoro početi ponašati poput Twittera ili Facebookovog News Feeda, što je potez koji su neki i očekivali još od kad je Facebook kupio Instagram.
S korisničkom bazom od gotovo 400 milijuna korisnika, Instagram je ostao jedan od rijetkih društvenih mreža koje objavljuju sadržaj u strogo kronološkom redu. S izuzetkom sponzoriranih objava, koje se objavljuju na temelju raznih faktora, ono što vidite na Instagramu je ono što je upravo i objavljeno.
Instagram će početi testirati promjenu sustava, koristeći algoritme koji bi trebali pomoći odrediti što trebate prvo vidjeti kada otvorite aplikaciju. Ono što prvo ugledate moglo bi biti određeno vašom povijesću interakcije kao korisnika, dijelom dana te popularnošću fotografije.
Suosnivač i glavni direktor Instagrama Kevin Systrom izjavio je kako korisnici propuštaju oko 70% objava te da se "želi pobrinuti da onih 30% koje vidite budu ujedno i najboljih 30%."
Ipak, možemo lako zamisliti kako korisnici neće biti nužno oduševljeni činjenicom kako više namaju kontrolu nad time kojim se redom prikazuju fotografije. Facebook je isto pretrpio brojne kritike 2009. kada je uveo News Feed, a niti korisnici Twittera nisu oduševljeni njegovim pokušajima mijenjanja svog Timelinea u zadnje vrijeme.
U slučaju Facebooka, korisnici su s na kraju pomirili i prihvatili promjene (kao što korisnici uvijek rade kada su u pitanju Facebookove iznenadne promjene).
Drugi suosnivač Instagrama, Mike Kriger, izjavio ja kako promjena na Instagramu neće biti tako veliki problem korisnicima jer se objave sastoje isključivo od fotografija, a korisnici često slijede ljude iz cijeloga svijeta.
Iako promjena dolazi, nemojte odmah poluditi. Systrom je rekao kako će proći još neko vrijeme prije nego što se uvede novi sustav te da će ga dobro istestirati kako i usavršili iskustvo. "Nije da će se ljudi sutra probuditi i imati drugačiji Instagram".
Unatoč tome, i sama je najava prouzročila reakciju na internetu, a Twitter pršti neoduševljenjem.