Na konferenciji će stručni predavači pojasniti korištenje Twittera na primjerima Iskona, Nescafea, Kolektive i Microsofta. Na Tweetokraciji su prošle godine sudjelovale tvrtke poput Allianz Directa, T-HT-a, Nove TV i Tportala, koje su u međuvremenu počele uspješno koristiti novi internetski marketinški kanal tehnikama koje su naučili. Ove godine pridružit će im se među ostalim Vipnet i Emmezeta, a zašto ne biste i vi?
Nedavno istraživanje pokazalo je kako su regionalni korisnici Twittera fakultetski obrazovani pojedinci koji obožavaju svoje pametne telefone I laptope, korisnici koje kao opinion makere brendovi trebaju za stvaranje pozitivne slike o svojim proizvodima na Internetu. Oni su ujedno najaktivniji korisnici drugih servisa, od Facebooka do tradicionalnijih foruma.
Što nudi program Tweetokracije?Ivan Brezak Brkan će na primjerima nedavno pokrenutog Bonbona i Kolektive pokazati kako brendovi mogu i trebaju voditi prodaju putem društvenih mreža kao što je Twitter.
Peđa Pušelja će objasniti načine kako je njegov brend, WTFJeans, upravo komunikacijom “tvitovima” završio na FOX Newsu i u De Standaardu, Gizmodu i Mashableu.
Nebojša Grbačić, urednik internetskog izdanja Globusa, pokazat će kako mediji mogu iskoristiti Twitter za “breaking news” te praćenje novosti iz cijelog svijeta.
Luka Sučić iz tvrtke Jasno & Glasno i Nikola Krajačić iz Acumen Connecta navest će kako primijeniti community menadžment u poslovanju i podršci korisnicima koji će se prije žaliti putem Interneta nego zvati telefonski helpdesk.
Nebojša Radović iz Srbije će na primjerima iz regije pokazati kako brendirati lokalne proizvode u regiji.
S obzirom da je do Tweetokracije ostalo manje od dva tjedna, ne ostaje vam mnogo vremena da osigurate svoje mjesto uz kolege iz Vipneta i Emmezete. Kao čitatelj Net.hr-a, iskoristite 15 posto popusta uz kod “nethr” i prijavite se za 1.930,00 kn za oba dana do 11. studenog.