Manje od 10 dana do radionice o internet marketingu na Twitteru

Još nas samo desetak dana dijeli od Tweetokracije, jedine konferencije i radionice u regiji koja koja se bavi profesionalnim korištenjem društvene mreže Twitter, a koja će se održati 18. i 19.

9.11.2010.
16:10
VOYO logo

Na konferenciji će stručni predavači pojasniti korištenje Twittera na primjerima Iskona, Nescafea, Kolektive i Microsofta. Na Tweetokraciji su prošle godine sudjelovale tvrtke poput Allianz Directa, T-HT-a, Nove TV i Tportala, koje su u međuvremenu počele uspješno koristiti novi internetski marketinški kanal tehnikama koje su naučili. Ove godine pridružit će im se među ostalim Vipnet i Emmezeta, a zašto ne biste i vi?

Nedavno istraživanje pokazalo je kako su regionalni korisnici Twittera fakultetski obrazovani pojedinci koji obožavaju svoje pametne telefone I laptope, korisnici koje kao opinion makere brendovi trebaju za stvaranje pozitivne slike o svojim proizvodima na Internetu. Oni su ujedno najaktivniji korisnici drugih servisa, od Facebooka do tradicionalnijih foruma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što nudi program Tweetokracije?Ivan Brezak Brkan će na primjerima nedavno pokrenutog Bonbona i Kolektive pokazati kako brendovi mogu i trebaju voditi prodaju putem društvenih mreža kao što je Twitter.

Peđa Pušelja će objasniti načine kako je njegov brend, WTFJeans, upravo komunikacijom “tvitovima” završio na FOX Newsu i u De Standaardu, Gizmodu i Mashableu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nebojša Grbačić, urednik internetskog izdanja Globusa, pokazat će kako mediji mogu iskoristiti Twitter za “breaking news” te praćenje novosti iz cijelog svijeta.

Luka Sučić iz tvrtke Jasno & Glasno i Nikola Krajačić iz Acumen Connecta navest će kako primijeniti community menadžment u poslovanju i podršci korisnicima koji će se prije žaliti putem Interneta nego zvati telefonski helpdesk.

Nebojša Radović iz Srbije će na primjerima iz regije pokazati kako brendirati lokalne proizvode u regiji.

S obzirom da je do Tweetokracije ostalo manje od dva tjedna, ne ostaje vam mnogo vremena da osigurate svoje mjesto uz kolege iz Vipneta i Emmezete. Kao čitatelj Net.hr-a, iskoristite 15 posto popusta uz kod “nethr” i prijavite se za 1.930,00 kn za oba dana do 11. studenog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo