Riječ je dakle o izgledom privlačnom automobilu što je posebno vidljivo na njegovoj maski. K tome, riječ je i o vozilu visoke kvalitete materijala i vrlo pristojne funkcionalnosti. Riječ je naprosto o vrlo korisnom i nadasve obiteljskom automobilu.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/eff1998e-8f1e-11ec-9c05-0242ac12001a/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Ford C-Max
Motori koje sada nudi nalaze se u širokoj lepezi od četiri benzinca i dva dizelaša. Početak je s atmosferskim motorom zapremine 1,6 litara, snage 86 KS. Slijede mnogo veće poslastice – EcoBoost turbobenzinci što iz popularnog i silno hvaljenog motora zapremine 1 litre donose 100 i 125 KS. Ujedno, čak i kad ih kompariramo s dizelskim agregatima, to su sasvim sigurno najprivlačniji i najkorisniji motori. Ponajprije stoga što slabija verzija u prosjeku troši svega 5,1 litru, što joj emisija CO2 od 117 g/km ide u red povoljnijih trošarina te što ima sasvim solidno ubrzanje do 12,9 sekundi. Kao i dakako u odnosu na dizelaše povoljniju cijenu. Benzinska priča završava sa sportašem od 1,5 litara snage 150 »konja«, no on možda i nije neka porijekla potreba u jednom tipično obiteljskom automobilu.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/f0b9120c-8f1e-11ec-bc0f-0242ac12001e/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Ford C-Max
Dizelaši su također tehnološki privlačni. Ponajprije tu je sada umjesto 1,6, 1,5 litara, a snaga tog motora može biti 95 ili 120 KS. Manji dizelaš je ujedno i najštedljiviji jer mu je u prosjeku dovoljno samo 4,1 litra na 100 kilometara uz emisiju CO2 od 105 g/km. Za one koji su mnogo na putu i prevaljuju velike udaljenosti autocestama, idealan bi mogao biti 2-litreni dizelaš, također obnovljen pa sada umjesto 140 ima 150 KS.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/f0538d92-8f1e-11ec-bb6e-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Ford C-Max
C-max je kompaktan, ali prostorom raskošan automobil. Potvrđuju to i dimenzije – dužina mu je 4379 mm, širina 1828 te visina 1610 mm. Međuosovinski razmak 2648 mm, dok je prtljažniku volumen 471 litra uz mogućnost proširenja, kad u kabini ima mjesta za dva putnika, do 1723 litre.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/f016a1ac-8f1e-11ec-859e-0242ac120023/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Ford C-Max
Ni cijenom ne odudara od povoljnije konkurencije jer se za baznu, bogato opremljenu verziju s klima uređajem te benzinskim motorom treba izdvojiti 129.900 kuna. Istina, poželjniji bi bio s EcoBoost motorom, može i s manjim snage 100 KS, a i tada mu je cijena sasvim pristojna – 134.900 kuna. Najpovoljniji dizelaš je 146.900 kuna, dok najskuplji, u najraskošnijoj »titanium« verziji s benzincem od 150 »konja«, dolazi do čak 212.900 kuna. Osim u verziji s pet sjedala, C-Max se nudi i u verziji »grand« kada u trećem redu može imati još dva sjedala, ukupno njih sedam.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/f0658c22-8f1e-11ec-878c-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Ford C-Max